کد خبر : 2077029 | 24 مهر 1403 ساعت 15:48 | 10.9K بازدید | 6 دیدگاه

قبل از فیفادی بعدی با نساجی بازی می‌کنیم؛

مدیر سپاهان: یک ملی‌پوش به اردوی ما بازگشت

مدیر تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان گفت: تیم فوتبال سپاهان برای برگزاری دیدار خود مقابل الشارجه، روز یکشنبه راهی شارجه امارات می‌شود.

مدیر سپاهان: یک ملی‌پوش به اردوی ما بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان برای برگزاری سومین دیدار آسیایی خود مقابل الشارجه امارات روز یکشنبه راهی این کشور می‌شود. سپاهانی‌ها در تلاشند که با عملکرد خوب و کسب امتیاز در این مسابقه حساس، شرایط خود را در جدول رده‌بندی سامان دهند.

احسان بعیدی، مدیر تیم سپاهان در این گفت‌وگوی خود به آخرین وضعیت تیمش اشاره کرد و درباره شرایط سپاهان سخن گفت که در ادامه این گفت‌وگو را می‌خوانید:

از شرایط سپاهان در روزهای گذشته بگویید. تیم در حال حاضر تمرینات خود را از سر گرفته و در غیاب ملی‌پوشان به تمرین می‌پردازد. سپاهان چه زمانی راهی امارات می‌شود؟

ابتدا این را بگویم که شهر اصفهان، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و هواداران عزیز ما طی روزهای اخیر در غم از دست دادن چهار هوادار عزادار بوده که در ابتدای این مصاحبه فقدان این عزیزان را به خانواده و جامعه سپاهان تسلیت می‌گویم. تمرینات سپاهان تا ابتدای هفته آینده در اصفهان جریان خواهد داشت و تیم پس از آن، در روز یکشنبه راهی شارجه خواهد شد تا مقابل این تیم صف‌آرایی کند. همین طور که می‌دانید این تیم در حال حاضر بالاتر از العین و شباب الاهلی صدرنشین لیگ امارات به‌شمار می‌رود و از تیم‌های خوب امارات به حساب می‌آید اما بدون شک ما امیدواریم که شاهد نمایش خوبی از سپاهان باشیم.

تمرینات شما پس از سال‌ها در مجموعه آرارات برگزار می‌شود؟ دلیل آن چیست؟

متأسفانه ما در حال حاضر با مشکلات قابل توجهی در خصوص زمین چمن روبرو هستیم. نه‌ فقط برای تیم فوتبال سپاهان، بلکه در حال حاضر همه تیم‌ها با چالش‌های‌قابل توجهی در‌ زمین تمرینی و استادیوم بازی مواجه هستند. امیدوار هستم که با برنامه‌ریزی مناسب هرچه سریع‌تر زمینه بهبود شرایط زمین‌های تمرینی و زمین‌های بازی تیم‌ها فراهم شود.

با این حال و با توجه به چالش‌ها و مشکلات موجود ما از ظرفیت مجموعه آرارات استفاده می‌کنیم. در همین‌جا از باشگاه تارافولاد جناب آقای تمامیار و همکاری مجموعه ورزشی آرارات به ویژه واهیک تروسیان بابت همراهی در ارائه زمین چمن این مجموعه سپاسگذاری می‌کنم.

ملی پوشان شما از چه زمانی به تمرینات اضافه خواهند شد؟

صالح حردانی که با موافقت کادر محترم زودتر به ایران بازگشت از امروز در تمرینات حضور خواهد داشت ضمن اینکه با برنامه‌ریزی صورت گرفته بلافاصله پس از بازگشت تیم ملی از امارات بازیکنان ملی پوش راهی اصفهان خواهند شد و از پنجشنبه به تمرینات خواهند پیوست.  

ابتدا قرار بود پنجشنبه با نساجی بازی کنید و سپس این بازی با درخواست خود شما لغو شد؟ ماجرا چه بود؟

از آنجایی که ابتدا قرار بود بازی تیم ملی کشورمان در مشهد برگزار شود و این بازی ساعت 14:30 برگزار می‌شود با بررسی جوانب فنی در جلسه با کادر فنی و بررسی مسائل مربوط به پرواز و ترنسفر تصمیم گرفتیم درخواست دهیم و این بازی در صورتی که بازی تیم ملی به کشور ثالث منتقل نشود، یک روز زودتر برگزار شود که با تغییر محل بازی تیم ملی عملا در خواست مشروط ما وارد فاز دیگری شد و این بازی همچون بازی تراکتور توسط سازمان محترم لیگ لغو شد.

البته این نکته را هم اضافه کنم که شما می‌دانید که اخیراً لیگ‌های داخلی چند کشور اروپایی به دلیل اضافه شدن رقابت‌های متعدد اروپایی از جمله لیگ ملت‌های اروپا و همچنین برگزاری شکل جدید جام باشگاه‌های جهان، با مشکل روبرو شده‌اند و خواستار کاهش مسابقات شده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که کشور ما نیز باید آماده برگزاری تعداد مسابقات بیشتر و فشردگی بیشتر مسابقات باشد. در حال حاضر لیگ ما 16 تیمی است که با توجه به جمعیت و پهناور بودن کشور عزیز ما ایران این پتانسیل به راحتی وجود دارد که لیگ با 18 تیم برگزار شود. از سوی دیگر دور گروهی رقابت‌های لیگ نخبگان به جای 6 بازی شاهد برگزاری 8 بازی است که این نکته نیز نشان می‌دهد باید تفکر باشگاه‌ها و سخت‌افزار در جهت توسعه برای توان پذیرش افزایش مسابقات را داشته باشد.

البته ژوزه مورایس، سرمربی تیم سپاهان همواره با نگاه حرفه‌ای خود در تلاش است که ارتباطات خوبی با تیم ملی داشته باشد و همواره از بُعد حرفه‌ای اولویت خود را حمایت از تیم ملی می‌داند. دیدگاه باشگاه سپاهان همواره حمایت از دیدگاه‌های تیم ملی است و آمال آرزوهای همه باشگاه‌ها موفقیت تیم ملی و حمایت از اهداف آنها به‌شمار می‌رود و امیدواریم تیم ملی فوتبال ما نیز در رقابت‌های پیش‌رو موفق باشد.

به عنوان آخرین سوال نمی‌دانید بازی عقب افتاده شما با نساجی چه زمانی برگزار می‌شود؟

بازی عقب افتاده ما احتمالا پس از بازی برگشت با شارجه خواهد بود و قبل از فیفا دی بعدی خواهد بود.

دیدگاه‌ها