کد خبر : 2077026 | 24 مهر 1403 ساعت 15:37 | 3K بازدید | 1 دیدگاه

پیگیری دبیر از IOC و اتحادیه جهانی کشتی؛

امیدواریم ویزای کشتی‌گیران تا پنجشنبه صادر شود

دبیر فدراسیون کشتی گفت روند دریافت روادید برای حضور ملی پوشان کشتی در رقابت‌های جهانی زیر 23 سال و اوزان غیر المپیکی به خوبی پیش می‌رود.

امیدواریم ویزای کشتی‌گیران تا پنجشنبه صادر شود

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم مهربان، دبیر فدراسیون کشتی در خصوص نگرانی‌ها پیرامون وضعیت صدور ویزای ملی پوشان کشتی جهت اعزام به رقابت‌های جهانی آلبانی اظهار داشت: پس از المپیک، رئیس فدراسیون شخصا پیگیر روند اعزام و اخذ ویزا برای تیم‌های ملی کشتی به منظور حضور در رقابت‌های جهانی آلبانی بود. آقای دبیر موضوع دریافت روادید را هر روز از کمیته ملی المپیک، کمیته بین‌المللی المپیک IOC، فدراسیون کشتی آلبانی، اتحادیه جهانی کشتی و وزارت امور خارجه دنبال می‌کند و امیدواریم که تا روز پنج‌شنبه هفته جاری که اولین کاروان کشتی ایران راهی کشور آلبانی می‌شود، ویزای ملی پوشان صادر شود.

مهربان در مورد استعفاء جاسم امیری از انستیتو (اندیشکده) کشتی گفت: رئیس فدراسیون کشتی به شخصه آقای امیری را از نظر علمی، اخلاقی و کشتی قبول دارد. اما جاسم امیری چند بار به دلیل مشغله کاری درخواست استعفاء کرده بود که در نهایت مورد پذیرش فدراسیون قرار گرفت.

وی در پایان گفت: البته جاسم امیری با توجه به سوابق خوب و کسب نتایج درخشان همچنان به‌عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان فعالیت می‌کند و فدراسیون این اعتقاد را دارد که حاصل تلاش‌های وی در المپیک 2032 و 2036 به نتیجه خواهد رسید.

دیدگاه‌ها