کد خبر : 2077022 | 24 مهر 1403 ساعت 15:10 | 30.3K بازدید | 31 دیدگاه

مهم نبود کاپلو چه واکنشی نشان دهد

رونالدو تنها کسی بود که هرگز روی ترازو نمی‌رفت!

گوتی شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو خاطره‌ای جالب از روزهای حضور رونالدو برزیلی در رئال تعریف کرد.

رونالدو تنها کسی بود که هرگز روی ترازو نمی‌رفت!

به گزارش "ورزش سه"، گوتی فاش کرد رونالدو نازاریو هرگز خودش را وزن نمی‌کرد: «این واقعیت است و بله، رونالدو اصلا خودش را وزن نمی‌کرد. کاپلو می‌توانست هر چه می‌خواهد بگوید، اما او زیر بار نمی‌رفت.»

گوتی (خوزه ماریا گوتیرز)، بازیکن رئال مادرید بین سال‌های 1995 تا 2010، روزهای مربیگری فابیو کاپلو در فصل 07-2006 و مشکلاتش با رونالدو را به یاد آورد.

2095134

گوتی 47 ساله توضیح داد: «هر روز ما به تمرین می‌رسیدیم و فابیو کاپلو با ترازو آنجا بود و شما باید خودتان را وزن می‌کردید. اگر بیش از نیم کیلو اضافه وزن داشتیم؟ او این را شخصاً به کسانی که زیاده‌روی می‌کردند اطلاع می‌داد و عده‌ای هم واقعا در غذاخوردن زیاده‌روی می‌کردند. تنها یکی بود که هرگز روی ترازو نمی‌رفت. بله، رونالدو نازاریو بود که خودش را وزن نمی‌کرد.»

گوتی در مورد حواشی مربوط به زندگی بیرون فوتبال بازیکنان که خودش همواره درگیر آن بود گفت: «در نهایت هر چه می‌خواهند می‌توانند علیه شما بگویند و این خودتان هستید که باید 100 درصد تمرکزتان را روی فوتبال بگذارید بدون اینکه به حواشی دامن بزنید. زندگی خصوصی برای یک فوتبالیست عملا وجود ندارد. برای امباپه، کریستیانو و مسی حریم خصوصی به آن معنایی که می‌شناسیم وجود ندارد. آنها به سختی می‌توانند به رستوران یا سینما بروند و وقت گذرانی با خانواده در یک محیط عمومی عملا غیرممکن است.»

2095133

دیدگاه‌ها