کد خبر : 2077017 | 24 مهر 1403 ساعت 14:42 | 12.5K بازدید | 3 دیدگاه

خداحافظی آلابا از فوتبال مزخرف محض است!

فابریتزیو رومانو اعلام کرد که انتشار اخباری مبنی بر تشدید مصدومیت داوید آلابا و احتمال خداحافظی او از فوتبال کاملا اشتباه است.

خداحافظی آلابا از فوتبال مزخرف محض است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل گذشته روزهای سختی را به دلیل مصدومیت متعدد بازیکنانش به خصوص از ناحیه رباط صلیبی پشت سر گذاشت و یکی از آنها داوید آلابا بود که در آذر ماه سال گذشته به دلیل پارگی رباط صلیبی مجبور به انجام عمل جراحی شد و برای مدتی طولانی از میادین دور ماند.

از چند ماه قبل شایعات بسیاری درباره زمان بازگشت این مدافع اتریشی به میادین به گوش می‌رسید اما باشگاه رئال مادرید هیچ زمان دقیقی را برای حضور دوباره او در زمین تعیین نکرد و روند درمان او همچنان ادامه دارد.

بعضی از رسانه‌های اسپانیایی روز گذشته مدعی شده بودند که این بازیکن در حال انجام تمریناتش بار دیگر احساس درد شدیدی داشته و گفته می‌شود که احتمال دارد غضروف بین استخوان‌های زانویش تحلیل رفته باشد و شاید این اتفاق حتی منجر به خداحافظی از دنیای فوتبال شود.

اما حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که انتشار چنین اخباری و احتمال خداحافظی حالا با از دنیای فوتبال کاملاً اشتباه و "مزخرف" است. او همچنان روند درمانش را بر طبق برنامه‌ای که پیش از این داشت ادامه می‌دهد و کادر پزشکی کاملاً از پیشرفتش راضی هستند. این بازیکن نسبت به چند هفته گذشته احساس بهتری دارد و انتظار می‌رود که به زودی به تمرینات گروهی اضافه شود.

دیدگاه‌ها