کد خبر : 2077012 | 24 مهر 1403 ساعت 14:28 | 11.5K بازدید | 38 دیدگاه

عصبانیت پی‌اس‌جی از امباپه: مسئول گل نزدنت ماییم!

مدیران پاری سن ژرمن از اتهامی که کیلیان امباپه درباره انتشار خبر تجاوز او در سوئد به آنها وارد کرده به شدت عصبانی هستند.

عصبانیت پی‌اس‌جی از امباپه: مسئول گل نزدنت ماییم!

به گزارش "ورزش سه"، امباپه در روزهای اخیر به دلیل انتقادهای زیادی که به واسطه غیبتش در اردوی تیم ملی فرانسه از او شده بار دیگر در مرکز توجهات قرار گرفته و روز گذشته خبر شوکه کننده‌ای درباره وارد شدن اتهام تجاوز به او در زمان حضورش در کشور سوئد در هفته گذشته منتشر شد.

این ستاره فرانسوی که به شدت از این اتهام و اخبار منتشر شده پیرامون آن عصبانی به نظر می‌رسید با انتشار یک پست در شبکه اجتماعی ایکس در این باره نوشت: "خبر جعلی! این اتفاق کاملا قابل پیش‌بینی بود چون به صورت اتفاقی درست پیش از جلسه رسیدگی به پرونده هستیم."

این واکنش از سوی او در واقع طعنه‌ای به باشگاه پاری سن ژرمن بود و بسیاری این برداشت را داشتند که منظور امباپه این بوده که مدیران این باشگاه چنین اخباری را در اختیار رسانه‌ها قرار داده‌اند تا او را در آستان رسیدگی به پرونده شکایتش به دلیل عدم دریافت بدهی‌اش تحت فشار قرار دهند.

2095124

چنین ادعایی باعث عصبانیت مدیران باشگاه پاری سن ژرمن شده و یکی از منابع نزدیک به این باشگاه به آر‌ ام سی اسپورت گفت: "چنین اظهاراتی باعث تاسف است. ما کلاس و شرافت خودمان را حفظ می‌کنیم. پاری سن ژرمن مسئول همه اتفاقاتی است که برای او می‌افتد. او حتی نتوانسته است برای رئال مادرید گلزنی کند؟ پس تقصیر پاری سن ژرمن است.

او نتوانست در دیدارهای تیم ملی فرانسه حضور پیدا کند. حتی با اینکه گفته بود مصدوم است اما مصدوم نبود؟ حتی این هم تقصیر پاری سن ژرمن است. حالا هم مدعی شده است که ما در حال درست کردن داستان برای او در سوئد هستیم. ما این اظهارات را نادیده می‌گیریم و کلاس خودمان را حفظ می‌کنیم."

دیدگاه‌ها