کد خبر : 2077005 | 24 مهر 1403 ساعت 13:49 | 13.6K بازدید | 7 دیدگاه

بازگشت هافبک رئال: دو ماه برای مرگ و زندگی

دنی سبایوس به طور کامل از بند مصدومیت رها شده و آماده است تا با تمام وجود برای حضور در ترکیب رئال مادرید بجنگد.

بازگشت هافبک رئال: دو ماه برای مرگ و زندگی

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته فشار زیادی به مدیران رئال مادرید آورد تا با جدایی او و پیوستتش به رئال سوسیداد موافقت کنند چون به دنبال فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب بود و می‌دانست که کارش در سانتیاگو برنابئو دشوار است.

اما در نهایت مدیران رئال با این انتقال موافقت نکردند تا او در این تیم ماندگار شود و در دیدار برابر رئال بتیس بود که به شدت از ناحیه مچ پا مصدوم شد و مجبور شد که مدتی را دور از میادین سپری کند و مشغول طی کردن روند درمانش باشد.

2076021

حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده است که سبایوس به صورت کامل از بند مصدومیت رها شده و آماده بازگشت دوباره به میادین است و انگیزه بالایی برای اثبات خودش به کارلو آنچلوتی و حضور در ترکیب رئال مادرید دارد تا بار دیگر روزهای خوبی را در این تیم سپری کند و نشان داد که شایستگی اعتماد باشگاه را داشته است.

هر چند گزینه دومی هم برای او مطرح است و اگر نتواند در طول این مدت خودش را در رئال ثابت کند و به خواسته‌اش در ترکیب این تیم برسد این احتمال وجود دارد که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی این باشگاه را ترک کند و راهی رئال سوسیداد شود که هنوز هم به جذب او علاقه‌مند است.

دیدگاه‌ها