کد خبر : 2077003 | 24 مهر 1403 ساعت 13:44 | 6.2K بازدید | 3 دیدگاه

نباید از اسپورتینگ می‌رفت

مدیر جدید سیتی نیامده انتقاد شنید!

هوگو ویانا از فصل بعد مدیر ورزشی منچسترسیتی خواهد بود ولی خیلی زود به‌خاطر این تصمیم مورد انتقاد قرار گرفت.

مدیر جدید سیتی نیامده انتقاد شنید!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اسطوره‌های فوتبال پرتغال از رفتن هوگو ویانا به سیتی ابراز تاسف کرد و گفت که در فوتبال تنها کاری که مانده، فروش رئیس باشگاه است.

نلسون، فوتبالیست سابق اسپورتینگ لیسبون، معتقد است که انتقال هوگو ویانا برای منچسترسیتی نتیجه کار خوب او در این تیم پرتغالی است.

2095107

با جدایی تیکی بگریستین از مدیریت ورزشی منچسترسیتی، این سوال مطرح شد که چه کسی قرار است جانشین او در قهرمان لیگ برتر شود. ابهامی که شنبه گذشته با اعلام هوگو ویانا به عنوان جانشین وی در این سمت روشن شد. این مدیر پرتغالی از فصل آینده مسئول برنامه‌ریزی خریدها در اتحاد خواهد بود.

پیشرفتی که حاصل کار بزرگ او در اسپورتینگ لیسبون است که با آن توانسته در فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شود. شاید به همین دلیل است که او نظرات خوبی از بسیاری از فوتبالیست‌های گرفته اما نلسون از رفتن او ناراحت است. اگرچه در این مورد او تصمیم ویانا را درک می‌کند.

مدافع سابق اسپورتینگ لیسبون در جشن سنتی‌ای که در باشگاه برگزار شد، گفت: «برای من، صادقانه بگویم که این انتقال یک شگفتی بود. ما در حال حاضر در مرحله‌ای از فوتبال هستیم که فقط مانده روسای باشگاه را هم انتقال دهیم.»

نلسون ادامه داد: «هوگو ویانا ثمره کار خود را درو می‌کند. نه تنها کاری که او در اسپورتینگ انجام داده است، بلکه حرفه‌اش به عنوان یک مدیر ورزشی قوی. از جدایی او متاسفم زیرا وقتی یک مدیر ورزشی خوب دارید که به موفقیت باشگاه کمک کرده است، باید او را حفظ کنید. جدایی او برای من خبر تلخی بود. ای‌کاش او سال‌های بیشتری در اسپورتینگ می‌ماند.»

دیدگاه‌ها