کد خبر : 2076996 | 24 مهر 1403 ساعت 13:13 | 19.9K بازدید | 12 دیدگاه

منتظرت هستیم، بیا

آرژانتینی‌ها اینستاگرام راموس را به‌هم ریختند!

هواداران بوکا جونیورز به طور هماهنگ خواستار انتقال سرخیو راموس به تیم محبوبشان شده‌اند و کمپین‌های زیادی در این رابطه تشکیل داده‌اند.

آرژانتینی‌ها اینستاگرام راموس را به‌هم ریختند!

به گزارش "ورزش سه"، با انتخاب فرناندو گاگو به عنوان مربی جدید بوکا، شایعاتی در مورد به خدمت گرفتن سرخیو راموس در بین هواداران منتشر شده است. این دو زمانی در رئال مادرید هم تیمی بودند و راموس نیز بعد از جدایی از سویا بدون تیم و بازیکن آزاد است.

سرخیو راموس آخرین بازی خود را در ماه می گذشته انجام داد و پس از شکست سویا مقابل بارسلونا در سانچس پیسخوان خداحافظی کرد. با این حال، این فوتبالیست 38 ساله از همان لحظه بدون تیم است و در تلاش برای پیدا کردن مقصدی مناسب. صحبت‌هایی در مورد علاقه قابل توجه باشگاه‌های آمریکایی از جمله سن دیگو وجود داشت، اما راموس هنوز تصمیم نگرفته است که به کجا منتقل شود.

این وضعیت نامشخص آینده راموس با حضور فرناندو گاگو روی نیمکت بوکاجونیورز کافی بود تا گمانه زنی‌ها شروع شود. از سوی دیگر، کاپیتان سابق رئال اخیرا ویدئویی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که در قسمت کامنت‌های آن اتفاق جالبی رخ داد. هواداران بوکا هزاران پیام برای کاپیتان سابق رئال نوشتند. اینکه منتظرت هستیم و به بوکا بیا.

2095094

در حال حاضر ولی این انتقال بسیار پیچیده به نظر می‌رسد، زیرا بوکا نمی‌تواند دستمزد بالای راموس را تقبل کند. به او در عربستان و حتی در آمریکا دستمزد بیشتری خواهند داد.

دیدگاه‌ها