کد خبر : 2076995 | 24 مهر 1403 ساعت 13:11 | 7.3K بازدید | 13 دیدگاه

اصلا هیچ اسمی مطرح نشده؛

اعلام زمان قطع یا ادامه همکاری با وحید شمسایی

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره دو جلسه تعیین کننده پیرامون آینده نیمکت تیم ملی فوتسال صحبت کرد.

اعلام زمان قطع یا ادامه همکاری با وحید شمسایی

به گزارش "ورزش‌ سه"، مجید جلالی، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال طی روزهای اخیر در دو جلسه‌ای حضور داشته که قرار است خروجی آنها درباره آینده وحید شمسایی تصمیم‌گیری شود.

او درباره جلسه اول اینطور در گفت‌وگویی تلویزیونی توضیح داده است: «جلسه اول از طرف کمیته فوتسال بود. آقای اصولی آن جلسه را ترتیب داده بودند. کارشناسان و اعضای کمیته فوتسال را دعوت کرده بودند. اعضای کمیته فنی را هم دعوت کرده بودند. من هم بودم. آقای تاج هم بود. آنجا بحث‌های زیادی درباره عملکرد تیم شد. آقای شمسایی هم بودند و صحبت‌هایی داشتند و رفتند.»

او ادامه داد: «بعد از رفتن آقای شمسایی صحبت‌ها ادامه پیدا کرد. ما سعی کردیم ماحصل قضیه را در جلسه دوم بررسی کنیم. در جلسه دوم فقط کمیته فنی بود. تمام اعضای کمیته فنی حضور داشتند. به علاوه آقای تاج و اصولی.»

جلالی سپس در واکنش به این سوال که در جلسه اول چه اتفاقاتی رخ داده که منجر به خروج شمسایی از جلسه و ناراحتی حاضرین شده اینطور توضیح داد: «نه اصلا چیزی نبود. آقای شمسایی بخشی از صحبت‌های خودش را انجام داد و بخش دیگری از حرف‌هایش را گفت صلاح نمی‌دانم اینجا بگویم. آقای تاج هم اجازه داد جلسه را ترک کند. در جلسه بعدی تمام صحبت‌هایش را انجام داد.» 

جلالی سپس در واکنش به این سوال که قرار است شمسایی در تیم ملی بماند یا فرد دیگری انتخاب شود توضیح داد: «ما در حال جمع‌بندی از مجموع اتفاقات جلسه هستیم. در یک یا نهایت دو هفته آینده جمع‌بندی نهایی داشته باشیم.» 

او در واکنش به این سوال که در حال حاضر جمع‌بندی به کدام سمت و سو (ماندن شمسایی یا انتخاب مربی جدید) است و همچنین در واکنش به این سوال که چند اسم قدیمی و شناخته شده هم برای جانشین شمسایی مطرح شده، بیان کرد: اصلا اسمی مطرح نشده. به خاطر اینکه هنوز روی اصل موضوع به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.»

دیدگاه‌ها