کد خبر : 2076994 | 24 مهر 1403 ساعت 13:03 | 14.9K بازدید | 8 دیدگاه

پیام هافبک یونایتد به تن‌هاخ: درست ازم استفاده کن

مانوئل اوگارته می‌گوید دوست ندارد در پست مدافع میانی به میدان برود.

پیام هافبک یونایتد به تن‌هاخ: درست ازم استفاده کن

به گزارش "ورزش سه"، اوگارته در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال و پس از مذاکرات طولانی و پیچیده با قراردادی به ارزش ۶۵ میلیون یورو پاری سن ژرمن را ترک کرد و راهی منچستر یونایتد شد تا پیراهن این تیم را در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به تن کند.

جدایی دیرهنگام این بازیکن از پاری سن ژرمن و فرصتی که برای حضور در اردوی پیش فصل یونایتد از دست داد باعث شده است که نتواند بهترین عملکردش را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد و مانند بسیاری دیگر از بازیکنان یونایتد فاصله زیادی با دوران اوجش دارد.

او در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر برای حضور در اردوی تیم ملی اروگوئه و دیدارهای مقدماتی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی دعوت شد اما نتوانست به تیم ملی کشورش برای فرار از شکست برابر پرو با یک گل کمک کند.

2095092

اوگارته مجبور شد در این بازی به عنوان مدافع در ترک تیم ملی اروگوئه حضور پیدا کند و از این موضوع به هیچ وجه راضی نبود و در گفت‌وگو با ای‌اس‌پی‌ان اظهار داشت: "بازی خوبی انجام ندادیم. باعث تاسف است چون من هنوز باور دارم که ما از حریف بسیار بهتر بودیم ولی شرایط بسیار بد برای ما پیش رفت. ما رختکن بسیار قدرتمندی داریم و جو تیم خیلی خوب بود اما کم کم شرایط تغییر کرد و ما نتوانستیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم.

هر بازیکنی می‌تواند در زمین حضور پیدا کند اما بارها پیش می‌آید که وقتی تغییراتی ایجاد می‌شود کمی زمان می‌برد تا همه با شرایط سازگار شوند. این بهانه و توجیه نیست اما عملکرد تیم ضعیف بود. ما باید بهتر عمل کنیم و این اتفاق را جبران کنیم. صادقانه باید بگویم که من با توپ راحت بودم اما به عنوان یک مدافع ویژگی‌های بسیاری را ندارم که می‌تواند به هر بازیکنی کمک کند و به همین دلیل نتوانستم در زمین خوب حضور پیدا کنم."

دیدگاه‌ها