کد خبر : 2076993 | 24 مهر 1403 ساعت 13:03 | 5.3K بازدید | 7 دیدگاه

وقت تحسین است؛ به بلوغ و رشد رسیدیم؛

دو سال است از پیشرفت فوتبال زنان می‌گویم!

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران ضمن تحسین عملکرد خاتون نوید روزهای بهتر در لیگ داخلی را داد.

دو سال است از پیشرفت فوتبال زنان می‌گویم!

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران با اشاره به موفقیت تیم فوتبال خاتون بم و صعود به جمع هشت تیم برتر باشگاهی قاره آسیا گفت: دختران ما ثابت کردند فقط قرار نیست در یک تورنمنت حضور داشته باشند. آنها به بلوغ حرفه‌ای و فکری و اتحاد مثال‌زدنی تیمی رسیدند تا نشان دهند تاکتیک و تکنیک را در فوتبال زنان به خوبی درک می‌کنند و می‌توانند درخشان ظاهر شوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران افزود: حالا وقت تحسین فوتبال زنان است که با دقت بیشتری به آن توجه شود و شاهد پوست‌اندازی فوتبال زنان هستیم.

«یک گل نقطه عطف انتظارات از فوتبال زنان ایران شد». آزمون با بیان این جمله تصریح کرد: شما کافی است به گل دوم خاتون بم در بازی آخر مقابل نماینده تایلند نگاه کنید. آنها با نبوغ تاکتیکی و همچنین تکنیک بالای خود توانستند به موفقیت برسند. همه چیز در همین گل قابل نتیجه‌گیری است. از توانایی‌های تاکتیکی تا جوان‌گرایی صورت گرفته در حوزه فوتبال زنان که رفته رفته به بار می‌نشیند. دختران ۲۰ ساله حالا افتخارآفرینی می‌کنند و یک تیم واقعی نشان می‌دهند.

او نوید لیگ پویا در حوزه زنان در سال جاری را داد و گفت: فوتبال زنان در حال پیشرفت است. دو سال است این حرف را تکرار می‌کنم و حالا خوشحالم چنین موضوعی را همه مشاهده می‌کنند. همه نتیجه‌ها با گذشته فرق کرده است. مطمئن هستم با این حس و حال خوب یک لیگ پویا و منظم و با نشاط را شروع می‌کنیم و انشاالله این روند ادامه داشته باشد تا شاهد موفقیت‌های زیادی برای فوتبال زنان ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

دیدگاه‌ها