کد خبر : 2076987 | 24 مهر 1403 ساعت 11:46 | 15.4K بازدید | 28 دیدگاه

مربی ناکام مس در انتظار فرصت جبران؛

اشتباه استراتژیک محرم نویدکیا در مربیگری

هافبک خوش فکر سال‌های گذشته سپاهان و تیم ملی خیلی زود مجبور به کنار رفتن از مس شد و این در حالی بود که تابستان انتخاب‌های دیگری هم مقابلش قرار داشتند.

اشتباه استراتژیک محرم نویدکیا در مربیگری

به گزارش "ورزش‌ سه"، اواسط فصل گذشته بود که محرم نویدکیا، سرمربی تیم پر حاشیه مس رفسنجان شد. او با حضور در فینال جام حذفی و نتایجی که در لیگ کسب کرد، بار دیگر عملکردش در سال اول حضور در اردوی طلایی پوشان اصفهانی را تداعی کرد. 

با پایان فصل نویدکیا با دو پیشنهاد رسمی از استان کرمان یعنی مس رفسنجان و گل گهر سیرجان روبرو شد که در نهایت این مربی پس از چند روز فکر کردن به این موضوع تصمیم دشوار خود را گرفت و در رفسنجان ماندنی شد. 

در رفسنجان اما شرایط برای محرم نویدکیا خوب پیش نرفت و او که به برخی مشکلات تیم نیز گلایه داشت، سرانجام همانطور که گفته بود تصمیم مهم خود را پس از شکست در خانه مقابل شمس آذر گرفت و از سمت خود استعفا کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که از 6 مسابقه به شکل عجیبی 5 امتیاز گرفت و رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی در اختیار نارنجی‌پوشان فوتبال کرمان است.

2095084

در این شرایط می‌توان گفت که در ابتدای فصل نویدکیا با انتخاب خود اولین اشتباه استراتژیکش را انجام داد چون او دو گزینه دیگر هم در دسترس داشت؛ اول خداحافظی در اوج با مس رفسنجان و سپس بر عهده گرفتن هدایت گل گهر سیرجان که از جمله تیم‌های متمول و دارای زير ساخت مناسب در لیگ ایران است را انجام دهد. گزینه دوم محرم هم استراحت در ابتدای لیگ و جانشینی برای مربیان ناکام و برکنار شده تیم‌ها در فصل جدید بود.

به هر ترتیب محرم نویدکیا با اصولی که در ذهن خود داشت تصمیم به ماندن در رفسنجان گرفت که درنهایت انتخاب خوبی از آب درنیامد و نویدکیا خیلی زود به دلیل شرایطی که ایجاد شد، مجبور به استعفا گردید. اکنون باید منتظر ماند و استراتژی جدید محرم را در مربیگری دید.

دیدگاه‌ها