کد خبر : 2076984 | 24 مهر 1403 ساعت 12:36 | 11.5K بازدید | 25 دیدگاه

پیغام اختصاصی برای چهار ملی پوش ایران

باشگاه تراکتور برای ملی پوشان خود آرزوی موفقیت کرد.

پیغام اختصاصی برای چهار ملی پوش ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در حالی از ساعت 19:30 به مصاف قطر خواهد رفت که در فیفادی مهر ماه با نظر امیر قلعه‌نویی چهار بازیکن از تیم تراکتور در اردوی تیم ملی حضور دارند. علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، مهدی ترابی و امیرحسین حسین‌زاده این نفرات را تشکیل می‌دهند تا با نظر کادر فنی به موفقیت تیم ملی کمک کنند.

در همین خصوص دقایقی پیش رسانه رسمی باشگاه تراکتور با انتشار پوستری برای بازیکنان ملی پوش خود آرزوی موفقیت کرد. در این پوستر که منقش به نقشه و سه رنگ پرچم مقدس کشورمان است، بیرانوند، خلیل‌زاده، ترابی و حسین‌زاده با پیراهن تیم ملی و در فرمی شاداب و آماده دیده می‌شوند. همچنین تصویری از یوز ایرانی نیز در این پوستر لحاظ شده است.

2095078

در این بین اگر اتفاق خاصی نیفتد حضور علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل‌زاده در ترکیب اصلی تیم ملی قطعی است اما استفاده از ترابی و حسین‌زاده - با توجه به غیبت سامان قدوس و صالح حردانی - به صلاحدید کادر فنی برای انتخاب چیدمان و نفرات تیم بستگی دارد. در مصاف مقابل ازبکستان این دو بازیکن فرصت بازی پیدا نکردند و باید دید امشب شرایط برای آنها چطور پیش خواهد رفت.

تیم ایران فعلا در گروه A در کنار ازبکستان 7 امتیازی است و فاصله‌اش با امارات و قطر 4 امتیاز است و همین اختلاف امتیاز حساسیت بازی‌های امروز را بالا می‌برد چرا که از ساعت 17:30 نیز ازبکستان باید با امارات دیدار کند.

دیدگاه‌ها