کد خبر : 2076983 | 24 مهر 1403 ساعت 12:33 | 10.8K بازدید | 11 دیدگاه

بازگشت به بیابان مادرید

ترکیه بهشت بود: شب‌های رویایی آردا گولر

آردا گولر بعد از دو بازی فراموش نشدنی با ترکیه باید به رئال مادرید برگردد و احتمالا دوباره روی نیمکت بنشیند.

ترکیه بهشت بود: شب‌های رویایی آردا گولر 

به گزارش "ورزش سه"، ترکیه هر دو بازی خود در لیگ ملت‌ها را برنده شد و آردا گولر بهترین بازیکن زمین بود. در برتری 1-0 برابر مومته نگرو، ستاره جوان رئال، تماشایی کار کرد و هرچند گل پیروزی بخش را نزد ولی بارها و بارها دفاع حریف را به هم ریخت. در بازی شب گذشته برابر ایسلند ولی آردا گل تعیین کننده‌ای زد. در دقیقه 87 و با نتیجه 2-2 او گل سوم ترکیه را زد و در ادامه آنها به یک گل دیگر نیز دست یافتند تا نتیجه 4-2 به ثبت برسد.

گولر که تیم ملی ترکیه برای او بهشت بود، حالا باید به مادرید برگردد و تلاش کند کارلتو را برای حضور در ترکیب ثابت متقاعد کند. مشخص نیست با این دو بازی تماشایی در ترکیه او به ترکیب یازده نفره رئال راه خواهد یافت یا خیر.

2095076

آردا در پایان بازی گفت: «از اینکه امروز بردیم بسیار خوشحالیم. ما از مسیری سخت به میدانی پیچیده رسیدیم، اما تیمی هستیم که هرگز تسلیم نمی‌شویم. ما بسیار خوشحالیم و افتخار می‌کنیم که برنده شدیم. هیچ انگیزه‌ای بالاتر از پیروزی برای شاد کردن مردم ترکیه نیست. ایجاد آن فشار در آن لحظات فوق‌العاده ارزشمند بود و من گل خودم را مدیون کرم آکتورکوغلو (مهاجم بنفیکا) هستم.»

آردا در پایان گفت: «خیلی خوشحالم که گل زدم و کمک کردم. دقایقی که در تیم ملی دارم به من کمک می‌کند پیشرفت کنم. امیدوارم همچنان برای کشورم بدرخشم.»

2095077

دیدگاه‌ها