کد خبر : 2076982 | 24 مهر 1403 ساعت 12:17 | 15.8K بازدید | 9 دیدگاه

انتظار این همه تشویق را نداشتم

تشویق ایستاده آلیانز: نمی‌دانم خوابم یا بیدار!

جیمی لونینگ در اولین بازی ملی به یولیان ناگلزمان ثابت کرد اعتماد به او درست بوده تا جایی که آلیانز آرنا او را ایستاده تشویق کرد.

تشویق ایستاده آلیانز: نمی‌دانم خوابم یا بیدار!

به گزارش "ورزش سه"، جیمی لولینگ اولین بازی ملی خود را در مقابل هلند به رویایی‌ترین شکل جشن گرفت. بازیکن اشتوتگارت در دقیقه 87 وقتی زمین بازی را ترک کرد، با تشویق ایستاده آلیانز مونیخ، ذوق‌زده شد.

صبح روز دوشنبه، جیمی لولینگ هنوز نمی‌دانست که چقدر خوش شانس است که می‌تواند اولین بازی خود برای تیم ملی آلمان را در آن شب مقابل هلند جشن بگیرد.

2095071

ناگلزمان در این رابطه گفت: «ما در حال بحث بودیم که آیا باید امروز صبح این را به او بگوییم یا بعداً وقتی جلسه داریم او را غافلگیر کنیم و در نهایت ما او را غافلگیر کردیم.»

2095072

اعتماد به بازیکن هجومی اشتوتگارت مقابل هلند برای این مربی 37 ساله تصمیم بدی نبود. لولینگ در بازی لیگ ملت‌ها گل طلایی و پیروزی‌بخش را به ثمر رساند که صعود آلمان به مرحله یک چهارم نهایی را تضمین کرد.

مربی می‌گوید: «من انتظار نداشتم که او به این خوبی بازی کند. او به خوبی توانست در دقایق پرتنش بازی بازی خودش را مدیریت کند. او بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد. البته اگر برخی بازیکنان مصدوم بودند، او در ترکیب ثابت قرار نمی‌گرفت و باید این را صادقانه بگویم.»

لولینگ با قدرت بدنی بالای خود انرژی خوبی به تیم تزریق کرد و به عنوان اولین بازی ملی، فوق‌العاده کار کرد.

او شروع بسیار خوبی داشت. الیور باومن، دروازه‌بان آلمان، پس از بازی به شوخی گفت: «او در جای درستی بود. شوتش مثل بمب بود و تور را پاره کرد.»

2095074

جاشوا کیمیش، کاپیتان آلمان، نیز گفت که بازی لولینگ استثنایی بود: «بازی امروز جیمی باید برجسته شود و نه فقط برای گلی که زد. اغلب پیش نمی‌آید که آلیانز آرنا در اولین بازی ملی یک بازیکن بلند شود و دست بزند.»

لولینگ "ترس" را پس از گل طلایی نشان می‌دهد

در واقع، کل ورزشگاه مونیخ در دقیقه 87 زمانی که لولینگ زمین را ترک می‌کرد، با تشویق‌های شدید از جای خود بلند شد.

2095073

پس از پایان مسابقه، لولینگ گفت این شب را فراموش نخواهد کرد: «خوشحالم که توانستم کمک کنم. ما به عنوان یک تیم، بازی خوبی انجام دادیم.»

بازیکن اشتوتگارت در دقیقه دوم بازی آلیانز آرنا را به وجد آورد. او موفق به گلزنی شد با این حال، پس از مداخله VAR، اولین گل ملی او مردود اعلام شد. سرژ گنابری در زمان به ثمر رسیدن گل در آفساید بود.

همانطور که لولینگ بعد از بازی فاش کرد، او همچنین شک داشت که آیا گل او در دقیقه 64 به ثمر می‌رسد یا خیر: «اشلوتربرک ابتدا به سراغ من آمد و به من گفت که احتمالا آفساید بوده است. بعد دوباره ترسیدم که گل به حساب نیاید. اما خوشبختانه این بار تایید شد. راستش این همه تشویق برایم غیرمنتظره بود و برای لحظاتی شک کردم بیدارم یا خواب می‌بینم. من هرگز این شب را فراموش نخواهم کرد.»

دیدگاه‌ها