کد خبر : 2076981 | 24 مهر 1403 ساعت 12:12 | 8.4K بازدید | 26 دیدگاه

زوج عفیف و معز علی آن فایر هستند!

الوطن در مطلبی از آمادگی دو مهاجم خطرناک تیم ملی قطر خبر داد.

زوج عفیف و معز علی آن فایر هستند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران امشب در دیداری حساس از دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، در ورزشگاه راشد دبی به مصاف تیم ملی امارات می‌رود. بدون شک خطرناک‌ترین بازیکنان قطر، دو مهاجم زهردار این تیم در خط حمله خواهند بود.

در دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا بود که قطر میزبان توانست به لطف درخشش عفیف و معز علی با نتیجه سه بر دو از سد ایران گذشته و راهی دیدار فینال شود و در نهایت نیز به قهرمانی دست پیدا کند. حالا روزنامه قطری الوطن در خبری نوشته است که این دو بازیکن آماده و اصطلاحاً «آن فایر» هستند.

2095061

در این گزارش آمده است:

اکرم عفیف و معز علی در هفته‌های اخیر عملکرد درخشانی داشته‌اند و توانستند قطر را به پیروزی پرگل و شایسته‌ای مقابل قرقیزستان هدایت کنند. هواداران قطر انتظارات زیادی از این دو بازیکن در دیدار امشب دارند.

معز علی در بازی با قرقیزستان یک گل زد و یک پاس گل داد و نشان داد که به فرم خوبی بازگشته، شبیه به عملکرد درخشانش در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ که در آن به عنوان بهترین بازیکن و آقای گل شناخته شد. در عین حال، ادمیلسون جونیور نیز در دومین حضورش در تیم ملی قطر و اولین بازی به عنوان بازیکن ثابت، پس از حضورش به عنوان تعویضی مقابل کره شمالی، عملکرد خوبی داشت.

اکرم عفیف که جایزه بهترین بازیکن دیدار مقابل قرقیزستان را کسب کرده و یکی از نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۲۳ است، همیشه کلید موفقیت‌های عنابی بوده است. این جایزه قرار است در مراسمی در تاریخ ۲۹ اکتبر در کره‌جنوبی اهدا شود.

این دو بازیکن برای دیدار حساس امشب تیم ملی قطر برابر ایران امیدهای اصلی مارکز لوپز برای گلزنی هستند و آنها امیدوارند تا بتوانند درخشش در جام ملت‌ها و گلزنی برابر ایران را تکرار کنند.

دیدگاه‌ها