کد خبر : 2076980 | 24 مهر 1403 ساعت 12:09 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

سعی می‌کنم خیلی به بازیکنان مصدومم فکر نکنم

سرمربی ستاره جوان والیبال ایران با مصدومیت‌های بازیکنانش کنار آمده است.

سعی می‌کنم خیلی به بازیکنان مصدومم فکر نکنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلورن با سرمربیگری میخاییل وینیارسکی در این فصل یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر والیبال لهستان است. این تیم در این فصل مبین نصری دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد که او در هفته گذشته با بیماری مواجه شده است و چند بازی این تیم را از دست داد.

اما نصری تنها غایب این تیم نیست و تعداد مصدومیت‌های بازیکنان این تیم به چهار نفر می‌رسد. علاوه بر مبین نصری، متئوش بینیک سرعتی زن این تیم مدت‌هاست با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و بارتوش کولک و میلوش زنیشزلو هم به‌شمار مصدومان زاویرچه اضافه شده‌اند.

این مصدومیت‌ها تیم زاویرچه را با چالش‌هایی روبرو کرده است، اما میخاییل وینیارسکی سرمربی این تیم به آنها فکر نمی‌کند. وینیارسکی در این باره به یکی از رسانه‌های لهستانی گفت: "سعی می‌کنم به اتفاقات و مصدومیت‌های بازیکنانم فکر نکنم، من همیشه به دنبال راه حل هستم. در نهایت به تیمم افتخار می‌کنم که با وجود سختی‌هایی که تقریبا از همان ابتدا داشتیم، ابتدا قهرمان سوپرکاپ لهستان و سپس چهار بازی مهم را در پلاس لیگا لهستان را بردیم. خوشحالم که لحظات سخت، تیم بازی خوبی از خود نشان می‌دهد، به‌خصوص در نبرد با نوروید چستخووا که با پیروزی سه بر صفر ما به اتمام رسید.

این مربی همچنین در آخر صحبت‌های خود گفت منتظر بازگشت مصدومان تیم خواهد ماند.

دیدگاه‌ها