کد خبر : 2076979 | 24 مهر 1403 ساعت 12:07 | 12K بازدید | 15 دیدگاه

پیتر کنیون:

یونایتد رونالدینیو را به‌خاطر رفتارهای بدش نخرید!

پیتر کنیون، مدیر اجرایی سابق منچستریونایتد، صحبت‌های جالبی را درباره دلیل این باشگاه برای انصراف از جذب رونالدینیو مطرح کرده است.

یونایتد رونالدینیو را به‌خاطر رفتارهای بدش نخرید!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدینیو پس از قهرمانی با تیم ملی برزیل در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۰۲ یکی از جذاب‌ترین بازیکنان حاضر در فوتبال اروپا بود و یک سال پس از این اتفاق بود که منچستر یونایتد پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن این بازیکن ارائه کرد و مذاکرات آغاز شد.

دیوید بکام به تازگی باشگاه را ترک کرده و راهی رئال مادرید شده بود تا فوتبالش را در اسپانیا ادامه دهد و به نظر می‌رسید که مدیران یونایتد قصد دارند رونالدینیو را به عنوان جایگزین او به خدمت بگیرند تا نبود این ستاره انگلیسی ضربه‌ای به این تیم وارد نکند.

کنیون که در آن زمان مدیر اجرایی یونایتد بود در این باره گفت: "ما به صورت جدی به دنبال رونالدینیو بودیم و پیشنهاداتی را مطرح کردیم. الکس فرگوسن نقش مهمی در مذاکرات ما داشت. تصمیمات کلیدی و توضیح این که چرا او را می‌خواهد و قرار است این بازیکن در چه پستی بازی کند، همه بر عهده فرگوسن بود. بنابراین او در تمام طول مسیر در مذاکرات حضور داشت.

2095058

معمولا در چنین مذاکراتی شما با بازیکن و مدیر برنامه‌اش روبرو هستید. اما ما در اینجا با یک بازیکن و چندین مدیر برنامه و حدود ۲۰ نفر دیگر در اتاق روبرو بودیم. رونالدینیو بازیکن بزرگی بود اما ما ناگهان با شرایط کاملاً متفاوتی روبرو شدیم. داشتن چنین فرهنگی در تمرینات در آن زمان برای یونایتد اصلاً عادی نبود.

سلامت فرهنگ برزیلی با ما کاملاً متفاوت است. رونالدینیو بازیکنی فوق‌العاده بود اما چنین اتفاقاتی می‌توانست شرایط را برای یونایتد تغییر دهد و او مطمئناً می‌خواست با افراد زیادی در این باشگاه حاضر شود. شما یونایتد را در آن زمان به‌خاطر دارید. ما مانند یک بنیاد و انستیتو بودیم و با هیچ‌‌کس رفتاری متفاوت از دیگران انجام نمی‌شد."

دیدگاه‌ها