کد خبر : 2076978 | 24 مهر 1403 ساعت 12:05 | 3.4K بازدید | 2 دیدگاه

اقدمات تحسین‌برانگیر این باشگاه تمامی ندارد

شهداب باشگاهی است که بحث پایه اهمیت زیادی می‌دهد.

اقدمات تحسین‌برانگیر این باشگاه تمامی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، عباسعلی میرحسینی با اشاره به اینکه رده‌های سنی پایه والیبال، آینده‌سازان این رشته هستند، گفت: یکی از باشگاه‌هایی که فعالیت خوبی در این زمینه دارد باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب است که در چهار سال گذشته بیش از ۳۰ بازیکن در رده‌های سنی مختلف تحویل تیم‌های ملی والیبال داده است، که تعدادی از آن‌ها نیز در تیم والیبال بزرگسالان شهداب یزد در لیگ برتر حضور دارند.

وی با بیان اینکه بسیاری از نوجوانان و جوانان توان مالی برای شرکت در دوره‌های استعدادیابی در شهر یزد را ندارند گفت: باشگاه شهداب یزد با هدف شکوفایی و رشد استعداد‌های والیبال و نخبه‌پروری در سال جاری، در چهار منطقه کشور مراکز استعدادیابی را دایر کرده است.

مدیر تیم‌های پایه باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد ادامه داد: باشگاه شهداب علاوه بر اینکه با بازیکنان پایه قرارداد می‌بندد، هزینه‌های خوابگاه و محل استراحت بازیکنان، تغذیه، لباس و رفت و آمد آنان را نیز تامین می‌کند و فعالیت بازیکنان زیر نظر پزشک متخصص و مربی بدنساز انجام می‌پذیرد.

میرحسینی در توصیه‌ای به بازیکنانی که سال‌های گذشته در باشگاه شهداب یزد پرورش یافتند، ادامه داد: بالطبع این باشگاه بازیکنان را با هدف استفاده از آنها پرورش می‌دهد و در این راستا شاید مشکلاتی بین بازیکن و باشگاه باشد که به راحتی در همین بین قابل حل است اما دامن زدن به مشکلات به نفع بازیکن و والیبال ایران نیست.

وی ادامه داد: برخی از مصاحبه‌ها و صحبت‌ها نه به نفع بازیکن است و نه به نفع والیبال کشور که نهایتا به کمیته انضباطی فدراسیون کشیده می‌شود و باشگاه شهداب یزد نیز تابع تصمیمات قانون است.

مدیر تیم‌های پایه باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد اضافه کرد: بازیکنان جوان و نوجوان باید خویشتن‌دار باشند تا خدایی ناکرده با برخی رفتارها باشگاهی که با تمام وجود به تیم‌های پایه اهمیت می‌دهد را دلسرد نکنند، چرا که چوبش را والیبال ایران می‌خورد.

میرحسینی در پایان گفت: خوشحالیم که از باشگاه شهداب یزد لژیونر و بازیکنان خوبی رشد یافته‌اند و امیدواریم قدردان اقدامات این باشگاه در ادامه مسیر خود باشند.

دیدگاه‌ها