کد خبر : 2076970 | 24 مهر 1403 ساعت 11:44 | 15.6K بازدید | 12 دیدگاه

تردید بزرگ: هافبک بارسا می‌خواهد مجانی برود

مدیران بارسلونا نگران جدایی فرانکی دی یونگ به عنوان بازیکن آزاد هستند.

تردید بزرگ: هافبک بارسا می‌خواهد مجانی برود

به گزارش "ورزش سه"، دی‌یونگ فصل گذشته روزهای خوبی را در ترکیب بارسلونا سپری نکرد و مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدتش باعث شد که فرصت زیادی برای حضور در ترکیب این تیم و کمک به دیگر هم تیمی‌هایش نداشته باشد.

این ستاره هلندی پس از بازی برابر رئال مادرید در ماه آوریل در فصل گذشته دیگر نتوانسته بود به دلیل مصدومیت در ترکیب بارسا و میدان برود و حتی فرصت حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ در ترکیب تیم ملی هلند را هم از دست داد.

اما پس از سپری کردن دوره درمان نزدیک به شش ماهه بار دیگر آماده حضور در میدان شده و در دو بازی در فصل جدید برابر آلاوس و یانگ بویز تحت هدایت هانسی فلیک به میدان رفته و مدیر بارسا امیدوار هستند که بتواند بار دیگر به روزهای اوجش برگردد و عملکرد خوبی را در خط میانی این تیم به نمایش بگذارد.

2019815

پیش از این شایعاتی درباره تمایل بارسلونا به فروش این بازیکن به گوش می‌رسید اما حالا موندو دیپورتیوو مدعی شده است که بارسا قصد دارد قرارداد جدیدی را با این بازیکن امضا کند تا در صورتی که پیشنهادی هم برای او رسید فرصت بهتری برای فروش او داشته باشد.

اما مدیران بارسا تردید بزرگی درباره توافق با دی یونگ درباره امضای قرارداد جدید دارند چون معتقد هستند که او به احتمال زیاد دوست دارد با پایان مهلت قراردادش در سال ۲۰۲۶ بازیکن آزاد شود و بتواند باشگاه بعدی‌اش را انتخاب کند که این موضوع به ضرر بارسا خواهد بود و شاید باعث شود که آنها در تابستان سال آینده برای فروش این بازیکن اقدام کنند.

دیدگاه‌ها