کد خبر : 2076967 | 24 مهر 1403 ساعت 11:40 | 12.8K بازدید | 25 دیدگاه

شزنی: از هیچ بازیکنی اندازه مسی نمی‌ترسیدم!

وویژک شزنی می‌گوید از بازی کردن برابر لیونل مسی بیشتر از هر بازیکن دیگری هراس داشته است.

شزنی: از هیچ بازیکنی اندازه مسی نمی‌ترسیدم!

به گزارش "ورزش سه"، شزنی پس از چندین سال حضور در دروازه یوونتوس و درخشش در ترکیب این تیم در پایان فصل گذشته و با اتمام مهلت قراردادش با این باشگاه از جمع آنها جدا شد و در اقدامی غیر منتظره تصمیم گرفت که از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

اما دوری او از فوتبال زیاد طول نکشید و مصدومیت شدید مارک آندره تراشتگن که باعث دوری طولانی مدت او از دروازه بارسا شد و موجب شد که این بازیکن بار دیگر به عرصه فوتبال برگردد و به عنوان بازیکن آزاد قراردادی را با بارسلونا به امضا برساند تا در دروازه این تیم به میدان برود.

شزنی پیش از این بارها تجربه بازی برابر بارسا و بازیکنی مانند مسی را داشت و حالا در گفت‌وگو با موندو دیپورتیوو به موضوع جالبی در این باره اشاره کرده است: "فکر می‌کنم مسی تنها سه گل برابر من به ثمر رساند. این موضوع را به‌خاطر دارم چون فقط سه نوشیدنی برای من فرستاد! شاید بازیکنان دیگری بودند که گل‌های بیشتری به من زدند اما او تنها کسی بود که من واقعاً از بازی کردن در برابرش می‌ترسیدم. چون خیلی خوب بود."

2095040

مسی پس از به ثمر رساندن ۶۴۴ گل برای بارسلونا که بیشترین گل به ثمر رسیده توسط یک بازیکن برای یک باشگاه در تاریخ فوتبال بود تصمیم گرفت که با همکاری یک شرکت تولید نوشیدنی به تعداد گل‌هایی که به هر دروازه‌بان زده بود برای او نوشیدنی‌ ارسال کند و سهم شزنی هم سه عدد از آنها بود.

دیدگاه‌ها