کد خبر : 2076960 | 24 مهر 1403 ساعت 11:26 | 4.5K بازدید | 2 دیدگاه

طلسم عدد 19 گریبان‌گیر سرمربی پرتغالی؛

امارات ببازد بنتو را اخراج می‌کنند

پائولو بنتو امروز برای نوزدهمین بازی روی نیمکت تیم ملی امارات می‌نشیند.

امارات ببازد بنتو را اخراج می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی مقابل کره شمالی و شکست مقابل ایران، خودش هم نگاهی به جدول گروه A مقدماتی جام جهانی 2026 انداخت و متوجه شد که تیمش با دو تیم صدرنشین گروه تنها 3 امتیاز فاصله دارد و از طرف دیگر، با قطر قهرمان آسیا از حیث امتیازگیری برابر عمل کرده اما پائولو بنتو ذهنش درگیر اعتراض هواداران اماراتی بود!

سرمربی پرتغالی امارات متعجب بود که چگونه مردم از تیمش انتقاد می‌کنند، در حالی که اماراتی‌ها این شانس را دارند تا با ثبت یک شگفتی مقابل ازبکستان 7 امتیازی شوند و این در شرایطی است که شاگردان بنتو در مقابل تیم ملی ایران، علی‌رغم شکستی که تجربه کردند نمایش خوبی داشتند و نمره قابل قبولی از کارشناسان گرفتند.

او اکنون تیمش را برای یک دیدار مهم مقابل ازبکستان آماده می‌کند و این در حالی است که تیمش از شروع سال 2024، در دیدارهای خارج از خانه پیروز بوده و حتی در آخرین جدالی که خارج از امارات برگزار شد موفق شد قهرمان اسیا را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد تا اولین باخت قطر را ثبت کند.

بنتو البته یک نکته بسیار مهم را در ذهن دارد؛ او امروز نوزدهمین بازی خودش را روی نیمکت امارات می‌گذراند و این در حالی است که در تاریخ فوتبال امارات هیچ سرمربی غیر اماراتی بیش از 20 بازی روی نیمکت این تیم ننشسته است!

در واقع آلبرتو زاکرونی در سال‌های 2017 تا 2019، 20 بازی روی نیمکت امارات نشست و این رکورد حضور یک سرمربی غیر بومی در تیم ملی این کشور است و بنتو امیدوار است بتواند با پشت سر گذاشتن این فشارها، بتواند پروژه‌ای که یک سال است آغاز کرده را به سرانجام برساند.

دیدگاه‌ها