کد خبر : 2076954 | 24 مهر 1403 ساعت 11:02 | 22.2K بازدید | 16 دیدگاه

دو ستاره بایرن در لیست خرید: ولخرجی جدید یونایتد!

منچستریونایتد قصد دارد برای جذب دو ستاره بایرن مونیخ در پنجره زمستانی پیش رو اقدام کند.

دو ستاره بایرن در لیست خرید: ولخرجی جدید یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در چند فصل اخیر هزینه‌های هنگفتی را برای تقویت تیمش و جذب بازیکنان جدید پرداخت کرده اما حتی این ستاره‌های جوان و بزرگ هم نتوانسته‌اند به بهبود شرایط این تیم کمک کنند و آنها همچنان با بحرانی جدی روبرو هستند.

عملکرد ضعیف شیاطین سرخ در فصل جاری باعث شده است که شایعات بسیاری درباره احتمال برکناری اریک تن‌هاخ از هدایت این تیم به گوش برسد اما به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه همچنان در حال بررسی شرایط بازیکنان دیگری هستند تا بتوانند آنها را در پنجره زمستانی به خدمت بگیرند و باور دارند که این روند به بهبود شرایط آنها کمک خواهد کرد.

2079942

اسکای اسپورت آلمان مدعی شده است که مدیران یونایتد علاقه زیادی به جذب لئون گورتسکا و لروی سانه دارند و قصد دارند که پیشنهادی را برای جذب این دو بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده به بایرن مونیخ ارائه کنند.

گورتسکا تا سال ۲۰۲۶ با بایرن مونیخ قرارداد دارد اما قرارداد سانه با این باشگاه در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و در صورتی که آنها برای امضای قرارداد جدید به توافق نرسند، این فرصت بسیار خوبی برای مدیران بایرن است که از جدایی او به عنوان بازیکن آزاد جلوگیری کنند و این بازیکن را پیش از پایان مهلت قراردادش به فروش برسانند.

دیدگاه‌ها