کد خبر : 2076948 | 24 مهر 1403 ساعت 10:51 | 2.9K بازدید | 5 دیدگاه

برنامه ویژه قطری‌ها روی سکو با سفر 400 هوادار

حدود چهارصد هوادار قطری برای حمایت از تیم ملی کشورشان در بازی امشب با ایران، راهی دبی شده‌اند.

برنامه ویژه قطری‌ها روی سکو با سفر 400 هوادار

به گزارش "ورزش سه"، ایران و قطر امشب در هفته چهارم از دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف هم می‌روند. بلیت‌های این مسابقه به صورت کامل به فروش رفته و حالا روزنامه قطری از برنامه‌های هواداران تیم ملی این کشور جهت حضور در ورزشگاه راشد و تشویق تیم ملی کشورشان خبر می‌دهند.

بولت استقلالروزنامه الرایة نوشته است:

هواداران وفادار ما همچنان به حمایت از تیم ملی کشورمان در مسابقات خارجی ادامه می‌دهند و با حضور در ورزشگاه‌ها تیم را همراهی می‌کنند. قرار است امشب در بازی تیم ملی قطر مقابل ایران در ورزشگاه راشد دبی نیز این حمایت ادامه یابد. «مبادرة مدرج العنابي» (پروژه سکوهای عنابی) حمایت خود را از تیم ملی در این رویارویی حساس با تیم ایران اعلام کرده است.

مبارک المنصوری، مسئول رسانه‌ای این پروژه، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری قطر تأکید کرد که سکوهای عنابی در ورزشگاه راشد دبی حاضر خواهند بود تا روحیه بازیکنان را تقویت کنند و روند صعودی تیم را در مسیر صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ ادامه دهند.

المنصوری توضیح داد که کاروان هواداران سکوهای عنابی صبح امروز راهی دبی می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که حدود ۴۰۰ هوادار در این سفر حضور داشته باشند. این هماهنگی با فدراسیون فوتبال قطر انجام شده است. او همچنین افزود که همه هواداران خوش‌بین هستند که تیم قهرمان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به نتیجه مطلوبی دست خواهد یافت و امیدها را تقویت خواهد کرد.

2095024

المنصوری گفت: «تمامی ترتیبات برای حمایت بهینه از تیم ملی آماده شده است. شال‌های عنابی و پرچم‌ها بین تمام هواداران توزیع خواهد شد. ما به اهمیت حمایت از تیم ملی در داخل و خارج از زمین آگاهیم و همه می‌دانیم که فوتبال همراه با برد و باخت است، اما ما در هر شرایطی پشت تیم ملی خود ایستاده‌ایم و سکوهای عنابی همچنان در تمام مسابقات آینده به حمایت خود ادامه خواهند داد.»

او همچنین اضافه کرد: «ما با حضور در سکوها می‌توانیم سفیران کشورمان باشیم و تصویری از تشویق‌های هواداران قطری ارائه دهیم. این موضوع ما را به حضور پرشور و متحدانه برای حمایت از تیم ملی ترغیب می‌کند. همچنین هدف ما از طریق پروژه مدرج العنابي این است که این ایده را در بین هواداران جا بیندازیم.»

این پروژه که پیش از شروع جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در قطر راه‌اندازی شده و بازخوردهای مثبتی دریافت کرده است، هدفش جلب حمایت هواداران، تشویق جوانان قطری به پشتیبانی از تیم ملی در تمام مسابقات داخلی و بین‌المللی و همچنین بازگرداندن شور و شوق هواداری برای تیم عنابی است.

دیدگاه‌ها