کد خبر : 2076944 | 24 مهر 1403 ساعت 10:46 | 28.2K بازدید | 11 دیدگاه

شایعه جدی شد: مولر در یک قدمی طلاق!

به نظر می‌رسد که درگیری به وجود آمده بین توماس مولر و همسرش جدی است و آنها در آستانه جدایی هستند.

شایعه جدی شد: مولر در یک قدمی طلاق!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا و در یک بازی تماشایی روبروی تیم ملی هلند به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد و مراسمی برای تقدیر از اسطوره‌های این تیم هم در این بازی برگزار شد.

ستاره‌های بزرگ فوتبال آلمان مانند مانوئل نویر، ایلکای گوندوگان، توماس مولر و تونی کروس پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ تصمیم گرفتند که از فوتبال ملی خداحافظی کنند و فدراسیون فوتبال آلمان به همین دلیل مراسمی را برای تجلیل از آنها برگزار کرد.

اما اتفاق جالب و قابل توجهی که در این بازی رخ داد این بود که نویر و گوندوگان به همراه همسران‌شان برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند اما مولر تنها بود و این موضوع باعث شده است که شایعات درباره اختلافات به وجود آمده بین او و لیسا مولر بیش از پیش قوت بگیرد.

2095021

رسانه‌های آلمانی پیش از این هم شایعاتی را درباره اختلاف به وجود آمده بین این دو نفر مطرح کرده بودند، خصوصا که همسر این ستاره بایرن مونیخ در مراسم سنتی اکتبرفست هم در کنار او حضور پیدا نکرده بود. او همچنین پیش از این در تمامی دیدارهای مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ هم غایب بود و تنها در بازی برابر دانمارک در مرحله یک هشتم به تماشای عملکرد تیم ملی آلمان و همسرش نشست.

این در حالی است که پدر و مادر و همچنین برادر مولر در بازی شب گذشته در ورزشگاه حاضر بودند تا مراسم برگزار شده برای تقدیر از او پس از سالیان طولانی حضور در ترکیب تیم ملی آلمان را از نزدیک ببینند.

دیدگاه‌ها