کد خبر : 2076940 | 24 مهر 1403 ساعت 09:54 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ بازنده‌ها: یکی بالاخره طعم برد را می‌چشد

یکی از دو تیم پاس یا سپهرصدرا سرانجام در لیگ برتر والیبال ایران به پیروزی خواهند رسید.

جنگ بازنده‌ها: یکی بالاخره طعم برد را می‌چشد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سوم‌ لیگ برتر والیبال ایران تیم پاس گرگان میزبان سپهر صدرا مشهد است. دو تیم هر دو بازی گذشته خود در لیگ برتر والیبال ایران را با شکست پشت سر گذاشته‌اند و حالا یکی از این دو تیم می‌توانند پیروزی در لیگ برتر در این فصل را تجربه کنند.

شاگردان عیسی سنگدوبینی در تیم پاس گرگان علی‌رغم دو شکست در دو مسابقه قبلی، بازی‌های قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و توانستند حداقل یک امتیاز را به دست بیاورند. پاسی‌ها این فصل علاوه بر داشتن چند بازیکن سرباز، برای تقویت خود چند بازیکن را نیز خریده‌اند تا با قدرت بیشتری در لیگ شرکت کنند.

اما سپهر صدرا مشهد که با سرمربیگری امیر حسینی خیلی زود وارد بحران شده، پس از آنکه بازیکنان این تیم در روزهای قبل به دلیل مشکلات مالی دست به اعتصاب زده بودند، با برطرف شدن این مشکل، به تمرینات بازگشتند تا خود را آماده سفر به گرگان کنند. سپهر صدرا که خیلی دیر تمریناتش را برای لیگ برتر شروع کرده، بازیکنان تاثیرگذاری چون پوریا یلی دارد که می‌تواند روی آنها در بازی‌های آینده حساب باز کند. یلی در بازی قبلی مقابل گیتی پسند بیست و نه امتیاز کسب کرد ولی نتوانست مانع شکست تیمش شود.

باید دید در پایان مسابقه چهارشنبه شب این دو تیم چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد و کدام یک از تیم‌های پاس گرگان و سپهر صدرا مشهد اولین برد خود در لیگ برتر والیبال ایران را جشن خواهند گرفت. امیر حسینی فصل قبل که در تیم سایپا حضور داشت اولین‌ پیروزی خود را در استان گلستان و باشگاه شهرداری گنبد کسب کرد و شاید این بار هم برابر دیگر نماینده این استان به پیروزی برسد.

ترکیب احتمالی پاس گرگان: ابراهیم بزمونه، سلیم چپرلی، امیرحسن فرهادی، مهدی رضایی، امیررضا سرلک، آرمان رحمانی و حسین حاجی کلاته

ترکیب احتمالی سپهر صدرا مشهد: بهزاد حیدری شاهی، ادریس دانش‌فر، بهنام ابراهیمی، علیرضا عبدی، متین تکاور، پوریا یلی و اسماعیل طالبی

دیدگاه‌ها