کد خبر : 2076939 | 24 مهر 1403 ساعت 09:47 | 15.3K بازدید | 13 دیدگاه

کالافیوری:

این ایتالیا دیگر آن ایتالیای یورو ۲۰۲۴ نیست

ریکاردو کالافیوری معتقد است که تیم ملی ایتالیا وارد فاز جدیدی شده و با ایتالیایی چند ماه قبل فرق کرده است.

این ایتالیا دیگر آن ایتالیای یورو ۲۰۲۴ نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا عملکرد چندان خوبی را در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ به نمایش نگذاشت و در نهایت با قبول شکست برابر تیم ملی سوئیس در مرحله یک هشتم این مسابقات حذف شد تا انتقاد زیادی از نمایش ارائه شده از توی این تیم مطرح شود.

با این حال، به نظر می‌رسد که بازیکنان ایتالیا به خوبی توانستند این ناکامی را هضم کنند و پشت سر بگذارند و حالا به کسب نتایج بهتر با تیم ملی کشورشان در مسابقات پیش رو امیدوار هستند.

کالافیوری در گفت‌وگو با Rai Sport در این باره اظهار داشت: "ما تیمی کاملا متفاوت هستیم و شما می‌توانید این موضوع را از نحوه تسلط ما بر توپ و میدان در هر بازی ببینید. حالا باید سعی کنیم به همین شیوه ادامه دهیم و همه اتفاقاتی که در یورو رخ داد را فراموش کنیم و از آن به عنوان انگیزه‌ای برای ارائه عملکرد بهتر در آینده استفاده کنیم."

او در پاسخ به سوالی درباره میل هجومی و عملکرد خوبش روی حملات اضافه کرد: "در فوتبال مدرن حتی مدافعان هم باید روی بازی‌سازی از دفاع کمک کنند و من هم در تلاش هستم که این کار را انجام دهم و در عین حال فراموش نکنم که اول و مهم‌تر از هر چیزی مدافع هستم. من از این سبک فوتبالم لذت می‌برم و گزینه بیشتری را با جلو رفتن در اختیار تیمم قرار می‌دهم و می‌دانم که می‌توانم پیشرفت کنم. هدف من این است که بدانم چطور می‌توانم در بالاترین سطح هم دفاع کنم و هم حمله کنم."

دیدگاه‌ها