کد خبر : 2076934 | 24 مهر 1403 ساعت 09:06 | 22.5K بازدید | 25 دیدگاه

نیمار: وینیسیوس الگو و قهرمان من است!

نیمار معتقد است که وینیسیوس جونیور شایستگی کسب جایزه ارزشمند توپ طلا را دارد و عملکرد درخشانش باعث شده است که به قهرمانی برای برزیل تبدیل شود.

نیمار: وینیسیوس الگو و قهرمان من است!

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان حاضر در فوتبال اروپا بود و عملکرد درخشانی که در ترکیب رئال مادرید به نمایش گذاشت کمک بسیاری به این تیم در کسب عنوان قهرمانی در دو رقابت مهم لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کرد.

همین اتفاق باعث شده است که او حالا یکی از مدعیان اصلی کسب جایزه ارزشمند توپ طلای ۲۰۲۴ باشد که قرار است به زودی در مراسم رسمی که در پاریس برگزار خواهد شد از سوی فرانس فوتبال به بهترین بازیکن فصل گذشته اهدا شود و گفته می‌شود که جود بلینگام و رودری رقیبان جدی او خواهند بود.

با این حال، این بازیکن همیشه در برزیل با انتقادهای بسیاری روبرو بوده و بسیاری از هواداران تیم ملی این کشور معتقد هستند که او نمی‌تواند به اندازه رئال در این تیم موثر ظاهر شود و حالا نیمار با دفاع از او می‌گوید که کسب توپ طلا حق این بازیکن است.

نیمار به اوکی دیارو گفت: "من رابطه فوق‌العاده‌ای با وینیسیوس دارم و بسیار دوستش دارم. او دوست بسیار خوبی است که فوتبال باعث شد او را بشناسم. وینسیوس فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. من مطمئناً برای دریافت جایزه توپ طلا از او حمایت می‌کنم. فکر می‌کنم که هیچکس بهتر از او نیست. وینی شایستگی دریافت این جایزه را دارد چون یک جنگجو است. او در طول زندگی‌اش با مشکلات بسیاری روبرو بوده است. او از همه انتقادات عبور کرد و حالا یک الگو و قهرمان برای ما است."

2095009

دیدگاه‌ها