کد خبر : 2076932 | 24 مهر 1403 ساعت 08:20 | 16.6K بازدید | 10 دیدگاه

دشان: خود امباپه باید پاسخگوی رفتارش باشد!

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، در واکنش به حواشی کیلیان امباپه مدعی شد که او خودش می‌تواند به این مسائل پاسخ دهد و البته دامن زدن به شایعات در این خصوص به نفع تیم ملی نیست.

دشان: خود امباپه باید پاسخگوی رفتارش باشد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه در یک دیدار سخت و نفس‌گیر توانست با نتیجه ۲-۱ از سد میزبانش بلژیک در هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا عبور کند و پشت سر ایتالیا در جایگاه دوم گروه قرار بگیرد.

دیدیه دشان سرمربی خروس‌ها در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: "چیزی که زیاد دوست نداشتم، عملکرد بسیار ضعیفت تیم در نیم ساعت ابتدایی بازی بود. در آن دقایق پر از اشتباه ظاهر شدیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی را به بلژیک تقدیم کردیم و خوشبختانه گل نخوردیم. در یک ربع پایانی نیمه اول اما به بازی‌ برگشتیم و خوب بازی کردیم.

در نیمه دوم موفق به کنترل بهتر حریف شدیم  و در همه نقاط زمین حضور پررنگی داشتیم. طبیعتا قرار نیست در هربازی همه موقعیت‌ها به گل تبدیل شوند و این مورد برای ماهم وجود دارد. برای ما خوب است که در چنین بازی‌های سختی حاضر شویم و محک جدی بخوریم. با این حال چیزهای زیادی برای اصلاح در تیم وجود دارد."

2092794

فرانسه در بازی بعدی در ماه نوامبر، مهمان ایتالیا خواهد بود. دیداری که در تعیین صدرنشین گروه نقش پررنگی ‌خواهد داشت چرا که در حال حاضر ایتالیا با ۱۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و فرانسه با ۹ امتیاز دوم است. دشان درمورد اهمیت آن بازی افزود: "قطعا آن بازی از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است و قصد ما این نیست که برای بازدید از شهر میلان به ایتالیا برویم. هرچقدر هم که ایتالیا کشور قشنگی باشد اما ما برای گردش به آنجا سفر‌ نمی‌کنیم چرا که می‌خواهیم در پایان به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شویم. البته که یک ماه تا برگزاری آن بازی باقی مانده است."

دشان ضمن تمجید از عملکرد بازیکنان جوان فرانسه در بازی مقابل بلژیک گفت: "باتوجه به فشردگی مسابقات، در این بازی سعی بر آن داشتیم تا به برخی از بازیکنان استراحت دهیم و نفرات جوان‌تر را به زمین بفرستیم. جوان‌های خیلی خوبی داریم و امروز ثابت کردند که می‌توانند کمک زیادی به تیم ملی بکنند."

2092795

غیبت کیلیان امباپه در این اردو و همچنین سفر تفریحی حاشیه سازش به استکهلم سوئد، سوژه‌ای نبود که خبرنگاران به راحتی از آن عبور کنند. در کنفرانس خبری قبل از بازی دشان این حق را به امباپه داد و گفت که او این حق را داشته تا از تفریحاتش استفاده کند. در کنفرانس خبری بعد از بازی دشان در واکنش به حواشی کاپیتان تیمش پاسخ داد: در حال حاضر، از هر جا و به هر شکلی، اطلاعاتی منتشر می‌شود. حقیقت یا دروغ، نمی‌دانم، این موضوع دشوار است. او به اندازه کافی بزرگ است که خودش توضیح دهد. 

فضای اطراف ما بسیار منفی است. باید هنگام بازنشر اطلاعات محتاط باشید. نمی‌توانم بگویم که می‌دانم، چون واقعا چیزی در این مورد نمی‌دانم. بهتر است قبل از بیان هر چیزی، کمی صبر کنیم. با این حال، چیزهایی هستند که راستی آزمایی آنها دشوار نیست. اما اگر به هر کسی اعتماد کنید، مشکل پیش می‌آید. من محتاطانه عمل می‌کنم، اما این حواشی برای تیم ملی فرانسه خوب نیست."

دیدگاه‌ها