کد خبر : 2076929 | 24 مهر 1403 ساعت 01:48 | 3.1K بازدید | 5 دیدگاه

ناگلزمان: فکر نمی‌کردم این تصمیمم جواب بدهد!

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، می‌گوید انتظار نداشته تصمیم بازی دادن به جیمی لولینگ در مقابل هلند جواب بدهد!

ناگلزمان: فکر نمی‌کردم این تصمیمم جواب بدهد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در دیدار حساسی مقابل هلند در چارچوب دور چهارم مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، با تک گل جیمی لولینگ به پیروزی رسید. این اولین بازی ملی ستاره اشتوتگارت بود و او به خوبی پاسخ اعتماد ناگلزمان را داد.

این سرمربی درباره بازی گفت: «برد امروز یک قدم بزرگ بود. ما خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی به حریف ندادیم. پیروزی کاملاً حق ما بود. دیدید که از اول تا آخر چگونه بازی کردیم‌. میل‌مان برای برد حتی یک دقیقه هم کم نشد.»

او درباره درخشش جیمی لولینگ ادامه داد: «انتظار نداشتم که این تصمیمم جواب بدهد و او این‌قدر خوب بازی کند. او در بسیاری از موقعیت‌های حساس خوب عمل کرد. ما با بازی دادن به جیمی در ترکیب اصلی او را سورپرایز کردیم و او هم نشان داد که چقدر بازیکن خوبی است.»

ناگلزمان درباره اولیور بائومان، دروازه‌بان تیمش در بازی امشب، گفت: «به‌طور کلی، او بسیار خوب بازی کرد. او همچنین در زمان کار با توپ هم خیلی خوب عمل کرد. اولیور بازی بسیار خوبی داشت.»

2094999

ناگلزمان در مورد دو بازی باقی‌مانده در ماه نوامبر افزود: «ما انگیزه زیادی برای بردن آن‌ها داریم. جو فوق‌العاده‌ای در رختکن وجود دارد و همه می‌خواهند بقیه بازی‌ها را ببرند.»

دیدگاه‌ها