کد خبر : 2076927 | 24 مهر 1403 ساعت 01:33 | 3.9K بازدید | 5 دیدگاه

کومان پس از شکست از آلمان: ذات ما این است!

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، از عملکرد ضعیف تیمش در مقابل آلمان شوکه نشده است!

کومان پس از شکست از آلمان: ذات ما این است!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های دور چهارم مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، هلند مهمان آلمان بود و در نهایت، در شبی که نارنجی‌پوشان عملکرد ضعیفی داشتند، ژرمن‌ها با نتیجه ۱-۰ به پیروزی رسیدند. این نتیجه باعث صعود زودهنگام آلمان به مرحله بعد شد و هلند نیز در کنار صربستان پنج امتیازی است و هر دو تیم برای صعود می‌جنگند.

کومان پس از بازی در مونیخ در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: «آن‌ها بهتر، سریع‌تر و از نظر فیزیکی قوی‌تر بودند. در بسیاری از جنبه‌ها خوب عمل نکردیم، اما از این موضوع شوکه نمی‌شوم. این ذات این تیم است. ما در حال پیشرفت هستیم و این نوع نمایش‌ها جزئی از فرایند است.»

کومان در این باره بیشتر توضیح نداد. او سپس درباره علت شروع ناامیدکننده تیمش در ورزشگاه آلیانز آرنا صحبت کرد: «ما خیلی عقب‌نشینی کردیم، این برنامه ما نبود. برنامه این بود که از سمت راست فشار بیاوریم. اما این اتفاق نیفتاد. یا به خاطر ترس بود یا اعتماد به نفس، نمی‌دانم‌، اما وقتی آنقدر عقب رفتیم، مشخص بود که آلمان کاملا جلو می‌آید.»

کومان تیمبر و تیجانی ریندرز را بیرون کشید تا نظم را به تیمش بازگرداند. او در این مورد گفت: «ما در میانه‌ میدان خوب نبودیم. در نیمه دوم می‌بینید که کار آلمان سخت‌تر شد.»

2094993

کومان همچنین به تحسین‌ها از تیمش در فیفا دی گذشته و انتقادات فعلی اشاره کرد: «تمجیدها از ما خوب هستند. اما تمام تحسین‌ها در آن زمان به‌ حق نبود و اکنون هم به این معنی نیست که ما تیم ضعیفی هستیم.»

هلند ماه آینده با مجارستان و بوسنی و هرزگوین برای کسب دومین و آخرین بلیت به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ ملت‌ها مبارزه خواهد کرد. کومان در این باره گفت: «جالب خواهد بود نه؟ با تمام توان برای صعود بازی می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها