کد خبر : 2076922 | 24 مهر 1403 ساعت 09:00 | 8.5K بازدید | 16 دیدگاه

پرش دوبل برای جبران شکست سنگین:

خط و نشان مدافعان ذوب برای استقلال

دو مدافع تیم ذوب آهن با انگیزه بالایی در تمرینات این تیم حاضر شدند.

خط و نشان مدافعان ذوب برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، رامتین سلیمان‌زاده و فریبرز گرامی دو مدافع میانی تیم فوتبال ذوب آهن بعد از شکست عجیب و غریب چهار بر صفر مقابل آلومینیوم اراک به دنبال جبران و شرایطی متفاوت در بازی با استقلال خواهند بود.

ذوب آهن در این فصل با سیستم 3 دفاع مرکزی به میدان می‌رود و خط دفاعی این تیم پیش از دیدار با آلومینیوم اراک در شش مسابقه قبلی فقط چهار گل دریافت کرده بودند اما در بازی مقابل آلومینیوم برابر با کل فصل گل خوردند تا روز عجیبی را تجربه کنند.

آنها در تعطیلات فیفادی به نظر می‌رسد که مسابقه با آلومینیوم را فراموش کرده‌اند و تمام تمرکزشان را روی بازی با استقلال گذاشتند، مدافعان باتجربه ذوب آهن در بازی با استقلال کارسختی خواهند داشت و با توجه به وقفه‌ای که در لیگ افتاد به نظر می‌رسد مقابل ورژن آماده‌تری از بلانکو و مهرداد محمدی قرار خواهند گرفت و برای مهار این دو بازیکن باید تمرکز بیشتری داشته باشند.

تیم تحت هدایت بختیاری‌زاده برخلاف دوران حضور نکونام تمایل چندانی به ارسال از جناحین نداشت و اکثر حملات این تیم از عمق صورت گرفت و با توجه به قدرت سرزنی بالای مدافعان ذوب آهن به نظر می‌رسد که تصمیم بختیاری‌زاده برای نفوذ از عمق و تاکید بازی روی زمین بیشتر شود.

مدافعان ذوب آهن در آخرین تمرین این تیم آمادگی بالایی از خود نشان دادند و برای دیدار روز جمعه مشکلی نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها