کد خبر : 2076921 | 24 مهر 1403 ساعت 08:48 | 15.4K بازدید | 7 دیدگاه

ژست خاص اندونگ: می‌خواهم گل بزنم! (عکس)

دیدیه اندونگ در تمرین امروز استقلال ژست متفاوتی مقابل دوربین گرفت!

ژست خاص اندونگ: می‌خواهم گل بزنم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدیر اندونگ هافبک گابنی استقلال که در تعطیلات فیفادی بعد از دیدار با خانواده مجدد در تمرینات این تیم حاضر شد، در جریان تمرین ژست خاصی گرفت که کمتر از او دیده بودیم.

این بازیکن به نظر می‌رسد در حالت روحی خوبی قرار گرفته و با آمادگی بیشتری به تمرینات استقلال برگشته و ورژن آماده‌تر و البته با انگیزه‌تری از این بازیکن را در ادامه فصل در استقلال خواهیم دید.

اندونگ در هفته‌های گذشته بازیکن محوری در وسط زمین بود که کنترل جریان مسابقه و همچنین به استحکام خط دفاعی این تیم کمک می‌کرد و زمانی به خط حمله اضافه می‌شد که برتری عددی برای آبی‌ها باشد و در انتقال توپ به جناحین کمک هافبک‌های هجومی استقلال بود، اما این بازیکن با توجه به سابقه خوبی که دارد و سبک بازی که در گذشته داشته ضربات خوبی به سمت دروازه شلیک می‌کند که در چند هفته گذشته اقدامی برای شوت‌زنی از این بازیکن ندیدیم و کادرفنی استقلال می‌تواند از توانایی‌های هجومی این بازیکن بهره بیشتری بگیرد.

2094981

استقلال روز جمعه به مصاف ذوب آهن خواهد رفت و با توجه به غیبت روزبه چشمی، اندونگ وظایف بیشتری خواهد داشت و باید جای خالی ستاره آبی‌ها را هم در ترکیب این تیم پر کند.

دیدگاه‌ها