کد خبر : 2076920 | 24 مهر 1403 ساعت 07:13 | 19.8K بازدید | 10 دیدگاه

چهره مصمم ملی‌پوش جوان استقلال در تمرینات (عکس)

ابوالفضل زمانی تنها بازیکن ملی‌پوش استقلال در تیم ملی جوانان است.

چهره مصمم ملی‌پوش جوان استقلال در تمرینات (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل زمانی بازیکن جوان فصل گذشته پیکان تهران که مورد توجه استقلال قرار گرفت در لیست تیم ملی جوانان حضور دارد و او تنها بازیکن استقلال در اردوی جوانان است.

هافبک جوان استقلال فصل گذشته در هفته‌های پایانی یکی از بازیکنانی بود که مورد توجه رضا عنایتی قرار گرفت و در 6 هفته متوالی به عنوان جانشین به میدان آمد و حتی مقابل هوادار موفق به گلزنی شد و به واسطه حضور در همین مسابقات مورد توجه بیشتری قرار گرفت و سرانجام به استقلال پیوست.

این بازیکن در تمرین روز گذشته استقلال با چهره‌ای مصمم حضور پیدا کرد و به دنبال این خواهد بود تا با درخشش در ترکیب تیم ملی جوانان فرصت حضور در ترکیب استقلال را هم پیدا کند و بتواند نظر کادرفنی استقلال را نسبت به خود مثبت کند.

2094980

ستاره 17 ساله استقلال چندی قبل تصویری از کودکی خود که با پیراهن آبی روی سکوهای آزادی حضور دارد منتشر کرد و به واسطه علاقه‌ای که به این تیم دارد تلاش زیادی برای رسیدن به ترکیب اصلی خواهد کرد.

این بازیکن به زودی در اردوی تیم ملی جوانان حضور پیدا خواهد کرد و جمع آبی‌پوشان را ترک می‌کند، زمانی در دیدار مقابل ذوب آهن غایب خواهد بود و تمرینات خود را در تیم ملی دنبال می‌کند.

دیدگاه‌ها