کد خبر : 2076916 | 24 مهر 1403 ساعت 08:22 | 6.2K بازدید | 2 دیدگاه

تمجید دیویس از کمپانی: سرمربی‌ مؤدب و تهاجمی!

آلفونسو دیویس، وینگر کانادایی بایرن مونیخ، به تعریف از سرمربی تیمش پرداخت و او را بسیار مؤدب و در عین حال جدی معرفی کرد.

تمجید دیویس از کمپانی: سرمربی‌ مؤدب و تهاجمی!

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس، وینگر کانادایی بایرن مونیخ در گفت‌وگو با اسپورت۱ حسابی از عملکرد ونسان کمپانی،‌ سرمربی تیمش‌ تمجید کرد و او را یکی از باهوش‌ترین سرمربی‌های حال حاضر فوتبال اروپا دانست.

دیویس صحبت‌هایش را با تعریف از سبک بازی تهاجمی بایرن آغاز کرد و گفت: "امسال بازی‌های بسیار مالکانه و تهاجمی را به نمایش گذاشتیم و قطعا هواداران از چنین نمایشی لذت می‌برند.

کمپانی در تمرینات تمام بازیکنان را زیر نظر می‌گیرد و سعی دارد تا آماده‌ترین نفرات را روانه مسابقات کند. به همین دلیل است که بازیکنان در هر جلسه تمرینی تمام تلاششان را می‌کنند تا به ترکیب اصلی برسند. واقعا هیچ تضمینی برای بازی کردن هیچ یک از بازیکنان در تمام بازی‌ها وجود ندارد."

دیویس درمورد رفتار و ارتباط کمپانی با بازیکنان بایرن نیز افزود: "واقعا از همکاری با او لذت می‌برم. کمپانی بسیار مؤدبانه و در عین حال جدی نکات تاکتیکی را به بازیکنان منتقل می‌کند. او ایده‌های متنوع و جدیدی دارد و ما بازیکنان نیز سعی داریم به خوبی آنها را در زمین اجرا کنیم."

دیدگاه‌ها