کد خبر : 2076912 | 24 مهر 1403 ساعت 00:44 | 3.5K بازدید | 1 دیدگاه

راز سلام نظامی کسیه بعد از گلزنی: به یادتم پدر!

فرانک کسیه، هافبک الاهلی عربستان، دلیل خوشحالی بعد از گل همیشگی خودش را احترام به پدر مرحوم خود که عضو ارتش ساحل عاج بوده است عنوان کرد.

راز سلام نظامی کسیه بعد از گلزنی: به یادتم پدر!

به گزارش "ورزش سه"، فرانک کسیه، هافبک ساح عاجی باشگاه الاهلی عربستان که یک ماه پیش موفق به گلزنی مقابل پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا نیز شد، در گفت‌وگو با رسانه کورا عربستان برای اولین بار پرده از راز خوشحالی بعد از گل خاص خود برداشت.

سلام نظامی، تنها خوشحالی بعد از گل هافبک سابق سابق میلان، چلسی و بارسلونا در تمام تیم‌هایی که بازی کرده بوده و او حالا درخصوص چرایی این کار گفت: "پدرم یک فوتبالیست حرفه‌ای در ساح عاج بود اما به یکباره تصمیم گرفت به ارتش کشور ملحق شود و فوتبال را رها کرد.

با درگذشت او، من پدرم را تنها زمانی که یازده سال سن داشتم برای همیشه از دست دادم. اتفاقی که مرا عمیقا ناراحت کرد‌. به همین خاطر، وقتی فوتبالیست شدم تصمیم گرفتم هر زمان که گلزنی می‌کنم، با سلام نظامی یاد پدرم را زنده کنم و به این شکل به او احترام بگذارم. فکر می‌کنم این تنها کاری است که می‌توانم برایش انجام دهم."

کسیه همچنین در واکنش به سوال بهترین بازیکن چپ پایی که با او هم‌تیمی بوده است نام عثمان دمبله را به زبان آورد و درخصوص بهترین بازیکن راست پا نیز رافائل لیائو را انتخاب کرد. کسیه همچنین هم وطنش ژروینیو را به عنوان سریع‌ترین هم‌تیمی خود و همچنین فرانکی دی یونگ را هم بهترین پاسور معرفی کرد.

دیدگاه‌ها