کد خبر : 2076910 | 24 مهر 1403 ساعت 00:47 | 6.2K بازدید | 13 دیدگاه

رافائل فن در فارت:

از عملکرد هلند جلوی آلمان خجالت کشیدم!

رافائل فن در فارت، ستاره سابق فوتبال هلند، از عملکرد این تیم مقابل آلمان انتقاد کرد.

از عملکرد هلند جلوی آلمان خجالت کشیدم!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف تیم ملی هلند برابر آلمان صدای کارشناسان را درآورده است و بسیاری از آنها از نمایشی که تیم رونالد کومان ارائه داد انتقاد کردند.

هلند در مونیخ مهمان آلمان بود و در نهایت با گل جیمی لولینگ با نتیجه ۱-۰ بازنده بازی شد. یکی از آمارهای ضعیف این بازی در نیمه اول ثبت شد که نارنجی‌پوشان کاملاً در لاک دفاعی بودند و حتی نتوانستند به سمت دروازه ژرمن‌ها شوت‌زنی کنند. همچنین بازیکنان هلند در محوطه جریمه آلمان فقط یک بار موفق به لمس توپ شده بودند که آماری بسیار ضعیف و عجیب است.

در نیمه دوم هم عملکرد هلند تغییر زیادی نکرد و آنها تنها سه شوت به سمت دروازه حریف داشتند و در نهایت با یک گل بازنده میدان شدند. فن در فارت در انتقاد از این عملکرد ضعیف گفت: «من اغلب از نمایش تیم ملی هلند خجالت نمی‌کشم. اما امروز احساس شرمندگی می‌کنم. واقعاً می‌گویم، اگر در جایی بودم نمی‌گفتم هوادار این تیم هستم. هیچکدام از پست‌ها خوب نبودند. انگار هافبک نداشتیم. نمی‌دانم مربی به بازیکنان چه گفته بود!»

2094967

او درباره نمایش میکی فن د فن که جایگزین ویرژیل فن‌دایک مصدوم شده بود، گفت: «میکی فن د فن بد نبود اما او ویرژیل ‌فن‌دایک نیست، دل‌مان برای فن‌دایک تنگ شد.»

دیدگاه‌ها