کد خبر : 2076908 | 24 مهر 1403 ساعت 00:36 | 3.3K بازدید | 5 دیدگاه

چپ‌پای ذوب آماده نبرد خاص با رضاییان

تقابل پدرام قاضی‌پور و رامین رضاییان در دیدار روز جمعه جالب خواهد بود.

چپ‌پای ذوب آماده نبرد خاص با رضاییان

به گزارش "ورزش سه"، پدرام قاضی‌پور مدافع چپ تیم فوتبال ذوب آهن در غیاب گریگول چابرادزه به احتمال زیاد در پست فول‌بک چپ به میدان برود و نبرد جالبی را مقابل رامین رضاییان داشته باشد.

پدرام قاضی‌پور و رامین رضاییان در هفته نهم لیگ بیست و سوم یک بار با پیراهن ملوان و سپاهان مقابل هم قرار گرفتند که در آن مسابقه ملوان سه بر یک پیروز شد اما رامین موفق به گلزنی شد و این گل در شرایطی به ثمر رسید که قاضی‌پور به گمان آفساید رضاییان را رها کرده بود، اما با توجه به اینکه پاس توسط مدافع ملوان ارسال شده بود این گل قبول شد، در طول جریان مسابقه اما قاضی‌پور به خوبی رضاییان را مهار کرده بود و جدال نفسگیری بین آنها شکل گرفته بود.

او حالا انگیزه زیادی دارد تا در تیم جدید خود مقابل آماده‌ترین بازیکن استقلال قرار بگیرد و توانایی‌هایش را به رخ بکشد، رقابت در سمت چپ زمین ذوب آهن بالاست و بازیکنان خوبی در این پست حضور دارند و قاضی‌پور برای حفظ جایگاه‌اش نیاز به درخشش در دیدار با استقلال خواهد داشت.

قاضی‌پور فصل گذشته 2 گل و 1 پاس گل به نام خودش ثبت کرده بود اما در این فصل در پنج بازی که برای ذوب آهن انجام داده هنوز موفق به انجام این کار نشده است.

دیدگاه‌ها