کد خبر : 2076904 | 24 مهر 1403 ساعت 00:05 | 6.1K بازدید | 3 دیدگاه

موریاسو: پوپوویچ من را کاپیتان صدا می‌زند!

هاجیمه موریاسو، پیش از بازی حساس مقابل استرالیا از رابطه دوستانه‌اش با تونی پوپوویچ، سرمربی حریف و هم‌بازی سابقش در سانفرانس هیروشیما، صحبت کرد.

موریاسو: پوپوویچ من را کاپیتان صدا می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی ژاپن، در نشست خبری پیش از بازی امروز مقابل استرالیا به سوالاتی درباره رابطه‌اش با تونی پوپوویچ، سرمربی استرالیا و هم‌بازی سابقش در تیم سانفرانس هیروشیما پاسخ داد.

موریاسو با لبخند تأیید کرد که پوپوویچ هنوز او را "کاپیتان" صدا می‌زند و از ارتباط دوستانه‌شان صحبت کرد: «ما هنوز هم دوستان بسیار نزدیکی هستیم و گاهی اوقات با هم در تماس هستیم. او در زمان حضورش در هیروشیما هم‌تیمی من بود و من همیشه او را کاپیتان خود می‌دانستم، اما در عین حال او را "پویچی" صدا می‌زدم.»

او همچنین به همکاری با هیدن فاکس، مربی فعلی تیم ملی استرالیا و هم‌تیمی سابقش در سانفرانس اشاره کرد و درباره نقش الهام‌بخش دو هفته حضورش در استرالیا تحت هدایت پوپوویچ و فاکس گفت: «پس از استعفا از مربیگری در هیروشیما، زمانی که به عنوان فریلنسر کار می‌کردم، از پوپوویچ دعوت گرفتم تا به مدت دو هفته در کنار او و فاکس در وسترن سیدنی کار کنم. این تجربه برایم بسیار الهام‌بخش بود و تأثیر زیادی در ادامه مسیرم به عنوان سرمربی داشت.»

2093347

هاجیمه موریاسو از این تجربه به‌عنوان یکی از نقاط مهم در مسیر حرفه‌ای خود یاد کرد و تأکید کرد که آن دو هفته حضور در استرالیا نقش بزرگی در شکل‌گیری مسیر موفقیتش به‌عنوان سرمربی تیم ملی ژاپن داشت.

سرمربی ژاپن همچنین در نشست خبری خود در مورد اتفاقات اخیر گفت: من از صلح حمایت می‌کنم. امیدوارم جنگ‌ها خاتمه یابند و همه جهان در صلح باشد.

دیدگاه‌ها