کد خبر : 2076903 | 24 مهر 1403 ساعت 00:03 | 2.5K بازدید | 5 دیدگاه

به هیچ وجه آنها را دست‌کم نمی‌گیریم؛

سرمربی اندونزی: تیم برانکو دفاعی عمیق دارد

سرمربی اندونزی می‌گوید برای شکستن دفاع مستحکم چین استراتژی‌های لازم را طراحی کرده است.

سرمربی اندونزی: تیم برانکو دفاعی عمیق دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اندونزی در چهارمین بازی از گروه سوم مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، روز سه‌شنبه مقابل چین به میدان خواهد رفت.

این دیدار در شرایطی برگزار خواهد شد که چین در حال حاضر بدون امتیاز در قعر جدول گروه C قرار دارد و اندونزی با ۳ امتیاز یک رتبه بالاتر را به خود اختصاص داده است.

شین تای یونگ، سرمربی تیم ملی اندونزی، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی اعلام کرد که تیمش با وجود اینکه در جدول گروه سوم رقابت‌ها جایگاه بهتری نسبت به چین دارد، به هیچ وجه این تیم را دست‌کم نگرفته است.

سرمربی اندونزی گفت: چین همچنان تیمی باکیفیت است و انگیزه بالایی برای پیشرفت دارد. با وجود اینکه چین سه شکست پیاپی داشته، همچنان تلاش‌ها و عملکردشان را تحسین می‌کنم.

شین تای یونگ یکی از نقاط قوت تیم چین را ساختار دفاعی آن‌ها عنوان کرد و افزود: ما سه بازی اخیر تیم چین را آنالیز کرده‌ایم. هنگامی که چین مقابل تیم‌های قدرتمند آسیا بازی می‌کند، اغلب از استراتژی دفاعی عمیق استفاده می‌کند و موفق شده با قدرت زیادی ظاهر شود. ما برای شکستن دفاع مستحکم چین در بازی پیش‌رو، استراتژی‌های لازم را طراحی کرده‌ایم.

دیدگاه‌ها