کد خبر : 2076902 | 24 مهر 1403 ساعت 00:00 | 5.7K بازدید | 19 دیدگاه

شب رؤیایی مونیخ: لولینگ پاسخ اعتماد ناگلزمان را داد!

جیمی لولینگ، ستاره تیم ملی آلمان، در بازی برابر هلند، با یک ضربه محکم اولین گل ملی‌اش را به ثمر رساند.

شب رؤیایی مونیخ: لولینگ پاسخ اعتماد ناگلزمان را داد!

به گزارش "ورزش سه"، داستان حضور جیمی لولینگ ۲۳ ساله، ستاره باشگاه اشتوتگارت در تیم ملی، یکی از قابل توجه‌ترین ماجراهای فیفا دی ماه اکتبر است.

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی، در ابتدا برنامه‌ای برای دعوت کردن این بازیکن به تیم ملی نداشت اما پس از مصدومیت جمال موسیالا مجبور شد که بازیکن دیگری انتخاب کند و اولین نامی که به ذهنش رسید، جیمی لولینگ بود.

لولینگ از اینکه ناگلزمان شخصاً با او تماس گرفته و به تیم ملی دعوتش کرده، بسیار خوشحال و هیجان‌زده شد و با انگیزه زیادی به اردوی تیم ملی اضافه شد.

2094948

در نهایت این بازیکن در بازی امشب برابر هلند فرصت قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم را پیدا کرد و موفق شد به خوبی از آن استفاده کند. او در ابتدای بازی توانست دروازه هلند را باز کند، اما داور به دلیل اینکه سرژ گنابری قبل از گل در آفساید قرار داشت، گل را رد کرد.

لولینگ اما تسلیم نشد و بارها تلاش کرد توپ را به تور دروازه هلند بچسباند و بالاخره در نیمه دوم به هدفش رسید. روی ارسال کرنر و شلوغی محوطه جریمه، توپ به لولینگ رسید و او تمام قدرتش را پشت توپ گذاشت. شوتی که به شکل محکم و غیرقابل مهاری به گوشه راست دروازه هلند رفت و آلمان را به گل اول رساند.

ویدئو: 355728

دیدگاه‌ها