کد خبر : 2076900 | 23 مهر 1403 ساعت 23:55 | 4K بازدید | 6 دیدگاه

مثل جام جهانی ۲۰۰۶ لبخند خواهیم زد

کری سرمربی استرالیا در خاک سامورایی آبی

تونی پوپوویچ، سرمربی استرالیا، در نشست خبری پیش از بازی با ژاپن، از سابقه همکاری خود با موریاسو گفت و تأکید کرد تیمش برای پیروزی آماده است.

کری سرمربی استرالیا در خاک سامورایی آبی

به گزارش "ورزش سه"، امروز تیم ملی ژاپن در ورزشگاه سایتاما به مصاف استرالیا خواهد رفت. تونی پوپوویچ، سرمربی استرالیا، همراه با میشل دوک، مهاجم تیم، در نشست خبری قبل از بازی شرکت کرده و درباره آمادگی تیمش برای این دیدار حساس صحبت کرد.

پوپوویچ که در دوران بازی با هاجیمه موریاسو، سرمربی ژاپن، هم‌بازی بود، از رابطه نزدیک خود با او یاد کرد: «موریاسو حتی در دوران بازی هم کاپیتان بزرگی بود. او چند سال پیش به سیدنی آمد و دو هفته با ما بود تا تجربیات بیشتری کسب کند. او همیشه در حال یادگیری و پیشرفت بوده است.»

سرمربی استرالیا که در بازی قبلی مقابل چین با ترکیب‌های متنوع تیمش را به پیروزی رساند، در خصوص دیدار امروز گفت: «با اعتماد به نفس کامل وارد بازی می‌شویم و باور داریم که می‌توانیم پیروز شویم. مطمئنم که به جام جهانی بعدی صعود خواهیم کرد.»

پوپوویچ همچنین به خاطره بازی مقابل ژاپن در جام جهانی ۲۰۰۶ اشاره کرد: «بازی آن سال برایم بسیار خاص بود و هنوز با یادآوری آن لبخند می‌زنم. امیدوارم فردا هم بازی را با همان احساس خوب به پایان برسانم، هرچند ژاپن بسیار پیشرفت کرده و موریاسو تیم قدرتمندی ساخته است.»

او در پایان تأکید کرد که استرالیا با روحیه‌ای رقابتی و برای صعود به مراحل بالاتر به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها