کد خبر : 2076898 | 23 مهر 1403 ساعت 23:49 | 8.4K بازدید | 3 دیدگاه

یحیی و خشم هواداران مصری پس از پنالتی

سرمربی الاهلی مصر برای بهبود شرایط بازیکن مراکشی تیمش با او جلسه اختصاصی برگزار کرد.

یحیی و خشم هواداران مصری پس از پنالتی

به گزارش "ورزش سه"، یحیی عطیه الله که تابستان امسال یکی دو مرتبه تا آستانه پرسپولیسی شدن پیش رفت و در نهایت راهی الاهلی مصر شد، این روزها شرایط چندان مطلوبی را تجربه نمی‌کند. او که روز 6 مهر در ناکامی تیمش مقابل تیم زمالک در فینال سوپرجام آفریقا نقش مستقیم داشت، موجی از انتقادات را متوجه خود دید.

یحیی در آن بازی نه تنها روی اشتباه فردی که انجام داد باعث شد زمالک به گل تساوی برسد و کار به ضربات پنالتی کشیده شود، بلکه با خراب کردن سومین پنالتی الاهلی زمینه ناکامی این تیم را فراهم کرد تا نزد هواداران مقصر ردیف اول از دست رفتن فینال لقب بگیرد.

حالا این تیم در حال آماده شدن برای مسابقات سوپرکاپ مصر است. مسابقاتی که با حضور چهار تیم طی روزهای 29 مهر تا 1 آبان برگزار خواهد شد. بر همین اساس مارسل کوهلر سرمربی الاهلی تمرینات فشرده‌ای را برای شاگردانش در نظر گرفته است.

2094937

آنطور که رسانه‌های مصری گزارش داده‌اند کادر فنی الاهلی با هدف ارتقای آمادگی جسمانی عطیه الله و آمادگی کامل او برای مسابقات پیش رو، برنامه فشرده‌ای را به این بازیکن ارائه کرده است.

کوهلر همچنین چند جلسه با یحیی برگزار کرده تا بتواند پس از حملاتی که در شبکه های اجتماعی به این بازیکن شده روحیه او را تقویت کند. کوهلر در گفت‌وگو با عطیه الله بر منطق هواداران الاهلی تاکید کرده و توضیح داده که آنها همیشه انتظار پیروزی را دارند و قهرمانی را هدف اصلی خود می‌دانند.

علاوه بر این، یحیی عطیه الله از حمایت بسیار خوب از طرف هم‌تیمی‌های خود برخوردار است و بازیکنان الاهلی به او اطمینان دادند که این فراز و نشیب‌ها در فوتبال طبیعی است و حالا همه آنها امیدوارند که تیم این مرحله سخت را پشت سر بگذارد و در مسابقات آینده در سطحی قوی ظاهر شود.

دیدگاه‌ها