کد خبر : 2076893 | 24 مهر 1403 ساعت 07:20 | 8.4K بازدید | 8 دیدگاه

یکی تمدید، یکی بازنشستگی

سرنوشت متفاوت مولر و نویر در پایان فصل!

درحالی‌که احتمال تمدید قرارداد مانوئل نویر با بایرن مونیخ بالاست، بسیاری در این باشگاه انتظار دارند که توماس مولر در پایان فصل بازنشسته شود.

سرنوشت متفاوت مولر و نویر در پایان فصل!

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان آینده، قرارداد هفت بازیکن از تیم اصلی بایرن مونیخ به پایان می‌رسد. این بازیکنان شامل توماس مولر، مانوئل نویر، جاشوا کیمیش، آلفونسو دیویس، لروی سانه، اریک دایر و اسون اولرایش هستند. در اینجا وضعیت هر یک از این بازیکنان را بررسی می‌کنیم:

مانوئل نویر

کاپیتان بایرن مونیخ حدود پنج ماه دیگر ۳۹ ساله می‌شود. طبق اطلاعات اسکای، احتمال تمدید قرارداد او وجود دارد و مذاکرات اولیه در این زمینه در همین سال جاری انجام خواهد شد.

توماس مولر

این بازیکن باتجربه بایرن مونیخ تمام تمرکز خود را بر روی فصل جاری گذاشته است. هدف بزرگ او رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۵ در مونیخ است. با این حال، احتمال تمدید قرارداد او کم است و احتمالاً به پایان دوران حرفه‌ای خود نزدیک می‌شود. بسیاری در باشگاه بایرن انتظار دارند که او در پایان فصل از باشگاه جدا و حتی بازنشسته شود، اگرچه یک تغییر فرم و رسیدن به اوج می‌تواند هر چیزی را تغییر دهد.

یوشوا کیمیش

تحت هدایت ونسان کمپانی، کیمیش در خط میانی تیم قرار دارد. در تابستان، پاری سن ژرمن به دنبال انتقال او بود، اما در نهایت کیمیش در مونیخ ماند. احتمال تمدید قرارداد او با بایرن مونیخ زیاد است.

1984650

آلفونسو دیویس

این بازیکن کانادایی دوباره به عنوان بازیکن اصلی در سمت چپ خط دفاع تیم قرار گرفته است. دیویس با انتقال به رئال مادرید نزدیک شده و بایرن مونیخ به او پیشنهاد جدیدی داده است که شامل حقوق ۱۴ میلیون یورو در سال می‌شود. با این حال، دیویس این پیشنهاد را نپذیرفته است و از ژانویه ۲۰۲۵ می‌تواند با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند.

لروی سانه

احتمال تمدید قرارداد او وجود دارد، اما در حال حاضر فشار زیادی در این زمینه نیست و احتمال انتقال او در زمستان کم است. بایرن مونیخ همچنان اولین گزینه سانه است.

اریک دایر

این بازیکن انگلیسی تحت هدایت کمپانی نقش زیادی در تیم ندارد و احتمال جدایی او زیاد است.

اسون اولرایش

او به عنوان دروازه‌بان دوم وفادار تیم شناخته می‌شود. اگر نویر تصمیم به ادامه بازی برای حداقل یک سال دیگر بگیرد و دنیل پرتز به صورت قرضی به تیم دیگری برود، اولرایش آماده ادامه دورانش در بایرن خواهد بود.

دیدگاه‌ها