کد خبر : 2076884 | 23 مهر 1403 ساعت 22:41 | 9.5K بازدید | 24 دیدگاه

سه ستاره برای اولین بار در کنار همدیگر

تغییر بزرگ اسکالونی: خط حمله پرستاره می‌شود!

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، قصد دارد برای اولین بار خولین آلوارز، لائوتارو مارتینز و لیونل مسی را با هم در ترکیب قرار دهد.

تغییر بزرگ اسکالونی: خط حمله پرستاره می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، پس از ناکامی در دو بازی اخیر، لیونل اسکالونی تصمیم گرفته است تغییر بزرگی در خط حمله تیمش اعمال کند. آرژانتینی‌ها در دو دیدار اخیرشان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آمریکای جنوبی، موفق به پیروزی نشده است.

آنها در مقابل کلمبیا با نتیجه ۲-۱ مغلوب شدند و سپس بامداد جمعه گذشته، در دیدار مقابل ونزوئلا به تساوی ۱-۱ دست یافتند که نتیجه غیرمنتظره‌ای برای تیم اسکالونی بود.

حالا طبق گفته منابع نزدیک به تیم ملی، اسکالونی به طور جدی در حال ارزیابی این است که برای اولین بار لیونل مسی، خولین آلوارز و لائوتارو مارتینز را به طور همزمان در ترکیب اصلی قرار دهد. این تصمیم می‌تواند تغییرات مهمی در تاکتیک‌های تیم ایجاد کند و قدرت هجومی آرژانتین را افزایش دهد. طبق گزارش‌های ای‌اس‌پی‌ان آرژانتین، اسکالونی به دنبال ایجاد تعادل در تیم است و این ترکیب می‌تواند به او کمک کند تا بهترین استفاده را از توانایی‌های هجومی بازیکنانش ببرد.

2094909

گفته می‌شود مهاجمان اتلتیکومادرید و اینتر قرار است با همدیگر در نوک خط حمله قرار بگیرند و لیونل مسی در پشت سر آنها بازی کند.

آرژانتین بامداد چهارشنبه ۱۶ اکتبر از ساعت ۰۳:۳۰ میزبان بولیوی خواهد بود و تلاش خواهد کرد تا در دهمین بازی‌اش از این رقابت‌ها، هفتمین برد را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها