کد خبر : 2076883 | 23 مهر 1403 ساعت 22:39 | 8.4K بازدید | 11 دیدگاه

آنها نقطه کلیدی مسیر صعود ما هستند؛

سرمربی قطر: خطرهای ایران را مهار می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر از آمادگی و اعتماد به نفس تیمش برای ارائه یک بازی خوب در مقابل ایران خبر داد.

سرمربی قطر: خطرهای ایران را مهار می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های ایران و قطر در دور چهارم مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ فردا در ورزشگاه راشد دبی برگزار می‌شود. مارکز لوپز، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر، امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و اعلام کرد که تیمش به دنبال ادامه روند پیروزی‌ها در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ آسیا است.

سرمربی قطر در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: «ما با بازی سختی مقابل تیم ملی ایران روبرو هستیم که ۷ امتیاز در جدول دارد. به خوبی از اهمیت این بازی در مسیر صعود به جام جهانی آگاهیم. بازی سختی مقابل ایران داریم، اما هدف‌مان ادامه دادن به پیروزی‌هاست.»

لوپز که قطر را به قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۳ رسانده است، تأکید کرد پیروزی مقابل قرقیزستان در بازی قبلی به تیمش انگیزه و اعتماد به نفس زیادی داده و قصد دارند این روحیه را در دیدار فردا هم حفظ کند. او همچنین به چالش‌هایی که کم بودن زمان آماده‌سازی بین دو بازی برای این تیم ایجاد کرده، اشاره کرد.

در مورد تیم ملی ایران و توانایی‌های هجومی آن، لوپز افزود: «ما حریف را به خوبی تحلیل کرده‌ایم و می‌دانیم که چه سبکی دارد. برای هر احتمالی آماده‌ایم و استراتژی‌هایی در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم خطرات این تیم را مهار کرده و نتیجه‌ای بگیریم که هواداران ما را راضی کند.»

لازم به ذکر است تیم ملی قطر در شروع مرحله سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی با نتیحه ۳-۱ مقابل امارات شکست خورد و سپس با نتیجه ۲-۲ برابر کره شمالی متوقف شد، اما با در ادامه با پیروزی مقابل قرقیزستان امتیازات خود را به ۴ رساند. این تیم در حال حاضر با ۳ امتیاز اختلاف از تیم‌های صدرنشین، ازبکستان و ایران، در رده سوم قرار دارد.

دیدگاه‌ها