کد خبر : 2076879 | 23 مهر 1403 ساعت 22:10 | 9.9K بازدید | 27 دیدگاه

دلافوئنته: من مقصر مصدومیت یامال نیستم

لوئیس دلافوئنته، سرمربی اسپانیا، به انتقادات علیه خودش درباره مصدومیت لامینه یامال واکنش نشان داد.

دلافوئنته: من مقصر مصدومیت یامال نیستم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال اسپانیا در دور چهارم لیگ ملت‌های اروپا فردا شب میزبان صربستان است. پیش از این دیدار لوئیس دلافوئنته در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

او در ابتدای نشست خبری درباره بازگشت لامینه یامال به اردوی بارسلونا گفت: "فشاری نیست، حقیقت این است که او درد می‌کشید، حالش را پرسیدم و شک داشت که صددرصد باشد. همه‌اش همین است. من از بارسا با کسی صحبت نکرده‌ام. لامینه قبل از یک بازی بسیار مهم، صادق بود. او نمونه‌ای از پختگی و تعهد را نشان داد."

مصدومیت‌ها: این فوتبال است. یامال کمی ناراحت بود و حرفش این بود که در بهترین حالت خود نیست. چیز دیگری در مورد آن وجود ندارد.

دلیل مصدومیت یامال مقابل دانمارک: نمی‌دانم افرادی هستند که از حرف‌های من عصبانی باشند یا نه. من فقط دارم توضیح می‌دهم که فوتبال چیست و به نظر می‌رسد که برخی آن را درک نمی‌کنند. حفاظت از بازیکنان به داوران مربوط است. فوتبال فوتبال است، همین. آیا من هم مسئول مصدومیت لامینه هستم؟ البته که نه.

2094903

دفاع راست: ما با در اختیار داشتن پدرو پوررو و مینگسا بسیار آرام هستیم.

تاکتیک بازی بدون نیکو ویلیامز و یامال: ما گزینه‌های زیادی داریم. ما تنها به یک شکل بازی نمی‌کنیم. ما بسیار آرام و متمرکز هستیم.

درخشش یامال با این سن کم: بهترین‌ها باید بازی کنند. این چیزی است که ما می‌خواهیم. مربیان کریستیانو رونالدو، دیه‌گو مارادونا و لیونل مسی همیشه به آن‌ها بازی نمی‌دادند. البته که ما مراقب بازیکنان هستیم.

2094904

وضعیت تیم: همه بازیکنان می‌خواهند بازی کنند و صددرصد هواداران می‌خواهند بهترین‌ها در تیم باشند.

بائنا و موقعیتش: او توانایی‌های استثنایی دارد. من او را به عنوان یک هافبک دفاعی دوست دارم، اما او نشان داده که در جناح چپ بسیار خوب است. او به بلوغ زیادی رسیده است.

بازی بدون یامال: او مانند رودری یا کارواخال غیرقابل جایگزین است، اما یک بازیکن بسیار خوب دیگر بازی خواهد کرد که چیزهای دیگری به ما خواهد داد. اینجا تیم ملی است و ما بهترین‌ها را انتخاب می‌کنیم. دلم برای کسی تنگ نمی‌شود، چون بازیکنان بسیار خوبی داریم که به یک ایده وفادار هستند.

صربستان: آن‌ها یک حریف سرسخت با بازیکنان بزرگ هستند. ما قبلاً نحوه بازی آن‌ها را در بلگراد دیده بودیم. می‌دانیم که هیچ شباهتی به دانمارک ندارند. ما باید بلوغ خود را نشان دهیم چون واقعا حریف بزرگی هستند.

دیدگاه‌ها