کد خبر : 2076875 | 24 مهر 1403 ساعت 06:21 | 18K بازدید | 6 دیدگاه

بنجامین مندی:

سیتی به من بد کرد، مجبور شدم پول قرض کنم!

بنجامین مندی تایید کرد پس از اینکه منچسترسیتی پرداخت دستمزدش را متوقف کرد، از هم‌تیمی‌هایش پول قرض گرفت.

سیتی به من بد کرد، مجبور شدم پول قرض کنم!

به گزارش "ورزش سه"، دستمزد ماهیانه 600 هزار یورویی این فوتبالیست 30 ساله پس از متهم شدن به تجاوز در سال 2021 توسط باشگاه منچسترسیتی متوقف شد.

مندی در مصاحبه جدیدش اعلام کرد که با توقف پرداخت منظم دستمزدش با مشکلات زیادی مواجه شد و مجبور شد از هم‌تیمی‌هایش پول قرض بگیرد.  

رحیم استرلینگ، برناردو سیلوا و ریاض محرز از این ملی پوش فرانسوی حمایت کردند که اکنون مدعی است 14 میلیون یورو به عنوان دستمزد پرداخت نشده از سیتی طلبکار است.

مندی در مصاحبه جدیدش گفت: "منچسترسیتی در هیچ مقطعی از من عذرخواهی نکرده و حتی به این هم اعتراف نکرده که اقدامات آن‌ها چه بر سر من آورد."

مندی که اکنون برای باشگاه لوریان فرانسه در لیگ 2 بازی می‌کند، با ادعای "کسر غیرمجاز" از دستمزدش علیه منچسترسیتی شکایت کرده و به دنبال دریافت غرامت است.

قرارداد او نشان می‌داد که مندس همچنین برای حضور در 60 درصد مسابقات، 1.2 میلیون یورو پاداش، یک میلیون یورو پاداش برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا و سالانه 1.5 میلیون یورو برای حق تصویرش طلبکار است.

2094896

مندی در ادامه مصاحبه‌اش گفت: "من برای پرداخت نفقه فرزندم تلاش کردم و از فروش ساختمانم در آن زمان احساس بدی داشتم. رحیم استرلینگ، برناردو سیلوا و ریاض محرز همگی به من پول قرض دادند تا به من کمک کرده و هزینه‌های قانونی خود را بپردازم و از خانواده‌ام حمایت کنم. زندگی من برای همیشه زیر و رو شد.

من فکر می‌کردم که منچسترسیتی قرار است رفتار خیلی بهتری داشته باشد و انتظار چنین اقداماتی را نداشتم. منچسترسیتی در هیچ مقطعی از من عذرخواهی و حمایت نکرد. به نظرم خیلی عادلانه است دستمزدهایی که باید می‌گرفتم را دریافت کنم، اما به خاطر جنایت‌هایی که مرتکب نشده‌ام به اشتباه دستگیر شدم."

مندی مدعی شد که منچسترسیتی تنها علیه او اینطور تصمیم گرفته است: "چند بازیکن تیم اصلی منچسترسیتی، از جمله کاپیتان باشگاه، همگی در مهمانی‌هایی که من شرکت می‌کردم و حتی میزبان آن‌ها بودم، حضور داشتند. همگی با هم مشروبات الکلی می‌نوشیدیم. همه ما محدودیت‌های کووید-19 را زیر پا گذاشتیم. این رفتار من را توجیه نمی‌کند، اما من احساس می‌کنم بی‌انصافی است که سیتی با من اینطور رفتار می‌کند. تفاوت من با دیگر بازیکنان منچسترسیتی این است که من کسی بودم که به دروغ متهم به تجاوز شدم."

دیدگاه‌ها