کد خبر : 2076871 | 23 مهر 1403 ساعت 21:54 | 4.5K بازدید | 5 دیدگاه

گل‌گهر هر فصل چند بار بدنسازی می‌کند! (عکس)

مهدی تارتار تحت تاثیر لغو بازی با تراکتور بار دیگر شاگردانش را به سالن بدنسازی برده است.

گل‌گهر هر فصل چند بار بدنسازی می‌کند! (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، طبق برنامه قرار بود گل‌گهر روز جمعه 27 مهرماه در ورزشگاه اختصاصی خود در سیرجان از تراکتور میزبانی کند که این مسابقه به دلیل درخواست اسکوچیچ و مسئولان باشگاه تبریزی برای لغو بازی و حضور قدرتمندانه در رقابت های آسیایی به دلیل در اختیار داشتن 4 ملی پوش به تعویق افتاد.

این تصمیم در حالی گرفته شده بود که مهدی تارتار پس از استراحتی سه روزه به شاگردانش پس از مصاف با خیبر در خرم‌آباد در حال آماده سازی تیمش برای این مسابقه حساس بود که یک بار دیگر مسابقه این تیم به تعویق افتاد.

این دومین مسابقه عقب افتاده سرمه‌ای پوشان سیرجانی در فصل جاری به شمار می‌رود؛ آنها یک مسابقه عقب افتاده هم مقابل پرسپولیس باید برگزار کنند که در چارچوب هفته چهارم رقابت‌ها برنامه‌ریزی شده بود و طبق برنامه جدید باید روز 19 آبان ماه برگزار شود.

2094885
2094886

گل گهر در فصول گذشته نیز به دلیل حضور سایر نمایندگان ایران در لیگ های آسیایی یا به دلیل وقفه اجباری در لیگ با شرایط مشابهی مواجه شده بود و این موضوع این روزها کار مهدی تارتار را برای آماده نگه داشتن بازیکنانش از نظر ذهنی و روانی بسیار دشوار کرده است.

گل گهر پس از لغو دیدار برابر تراکتور باید خودش را آماده دیدار روز 4 آبان ماه برابر ذوب آهن در اصفهان کند که به معنی این است که آنها نزدیک به دو هفته دیگر باید در انتظار مسابقه رسمی بمانند! 

عکس‌ها: جواد نادری‌پور

دیدگاه‌ها