کد خبر : 2076868 | 23 مهر 1403 ساعت 21:46 | 15.5K بازدید | 33 دیدگاه

مدافع مصدوم استقلال در تمرینات رؤیت شد

ابوالفضل جلالی که مشغول انجام کارهای درمانی است، در تمرین امروز استقلال حضور یافت.

مدافع مصدوم استقلال در تمرینات رؤیت شد

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل جلالی، مدافع چپ استقلال، پس از مصدومیتی که در اردوی تیم ملی دچارش شد، امروز به تمرینات تیم بازگشت و کارهای نرم‌دوی خود را آغاز کرد. او به دلیل این مصدومیت، همراه تیم ملی به امارات و برای بازی با قطر نرفت و در تهران مشغول درمان و فیزیوتراپی بود تا بتواند هرچه زودتر به میادین بازگردد. حضور او در تمرین امروز استقلال نشان‌دهنده بهبود نسبی وضعیتش است، اما هنوز به آمادگی کامل نرسیده است.

کادرفنی استقلال نیز تایید کرده که جلالی بازی حساس مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهد داد. با توجه به شرایط فعلی او، استقلال مجبور است در بازی‌های پیش‌رو، از جمله دیدار با ذوب‌آهن و سپس مقابل النصر، از میلاد زکی‌پور در سمت چپ خط دفاعی استفاده کند. زکی‌پور که سابقه خوبی در پست دفاع چپ دارد، به احتمال زیاد جایگزین جلالی خواهد شد و در این دو بازی حساس مسئولیت سنگینی بر عهده خواهد داشت.

مصدومیت جلالی، به خصوص در شرایطی که استقلال با حریفان قدرتمندی چون النصر روبرو خواهد شد، خبر ناخوشایندی برای کادرفنی و هواداران است. جلالی یکی از بازیکنان کلیدی خط دفاعی استقلال است که با توانایی‌هایش در دفاع و حمله به تیم کمک زیادی می‌کند. اما اکنون، کادرفنی باید بهترین تصمیم را بگیرد و امیدوار باشد که زکی‌پور بتواند به خوبی از عهده این وظیفه مهم برآید.

2094880

در شرایطی که استقلال باید ابتدا به مصاف ذوب‌آهن در لیگ برتر برود و سپس خود را برای رویارویی با النصر آماده کند، حضور جلالی در ترکیب تیم حیاتی بود. اما با توجه به اینکه او هنوز به شرایط بازی نرسیده، استقلال ناچار است تا در این دو بازی حساس بدون او به میدان برود و امیدوار باشد که جلالی هرچه زودتر به آمادگی کامل بازگردد و بتواند در ادامه فصل به تیم کمک کند.

دیدگاه‌ها